Morkaka foran - liv

Me&mini

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Dere som har/har hatt morkaka foran, når kjente dere de ordentlige sparka?
Altså annet en litt leamus takter...hehe :)
Er førstegangs, og klarer ikke være 100% sikker på at det er lille jeg kjenner, men håper ikke det tar altfor lang tid før det kommer et ordentlig dult:) er 19+4 i dag.

Kjente det to ganger veldig svakt i uke 19, men i uke 22 så begynte jeg å kjenne det hver dag. Det begynte på sidene, og tok noen uker før jeg kjente det foran også. I forkant av at jeg kjente spark så lå jeg masse på siden og prøvde å dunke til han. Det er den siden han er mest glad i å ligge på eller sparke på i dag :) er 30+2 i dag, og nå er det rabalder nedi der :)

Hadde det sist gang. Var rund 20 uker når jeg var sikker på at jeg kjente liv sist :)

Med nr 1 kjente jeg ikke noe før rundt uke 22 tror jeg. Var sen da.

Med nr to så kjente jeg fra uke 15 ca. Så litt tidligere da :)

Jeg kjente liv veldig tidlig, spesielt siden jeg ble satt tilbake på UL, men rundt uke 17 kunne sambo kjenne spark på utsiden, så da tenker jeg vi sier det var et ordentlig spark. Hadde morkaken på framsiden av magen.

Håper jeg kjenner iløpet av uka. Begynner å bli utålmodig:p haha
Har kjent litt småkiling, men ikke noe hvor jeg er helt sikker på at det er spark.
Vet jo at alt står bra til inni der, etter ul om torsdag, men jeg vil kjenne :D

Håper jeg kjenner iløpet av uka. Begynner å bli utålmodig:p haha
Har kjent litt småkiling, men ikke noe hvor jeg er helt sikker på at det er spark.
Vet jo at alt står bra til inni der, etter ul om torsdag, men jeg vil kjenne :D
Plutselig så kommer det, og da kommer du til å forstå at du har kjent det leeeenge hehe :D

Plutselig så kommer det, og da kommer du til å forstå at du har kjent det leeeenge hehe :D

Håper det♡ tror virkelig det er det jeg har kjent litt siste uka, men klarer ikke være helt sikker. Hehe

Er førstegangs, og klarer ikke være 100% sikker på at det er lille jeg kjenner, men håper ikke det tar altfor lang tid før det kommer et ordentlig dult:) er 19+4 i dag.

Begynte å kjenne liv i uke 16-17.. Gubben kunne kjenne det fra utsiden i uke 19.. :)

Begynte å kjenne liv i uke 16-17.. Gubben kunne kjenne det fra utsiden i uke 19.. :)

Din er jo en festløve:p hehe
Utsiden har jeg ihvertfall ikke merket noe enda. Hehe

Ja han er en liten partyløve lille prinsen min :D
Kommer til å bli noen interessante tenår men de to energibombene våre :P hahaha

Haha. Kan jo håpe at de bruker opp litt av den energien før det da? ;) hehe

Haha. Kan jo håpe at de bruker opp litt av den energien før det da? ;) hehe
De sa til meg at "urolig i magen, rolig på utsiden" når jeg gikk med Vesla...
Det stemte ikke :P hahahaha
Så jeg vet ikke om jeg skal håpe på at de bruker opp energien i barndomsåra :P hahahaha

De sa til meg at "urolig i magen, rolig på utsiden" når jeg gikk med Vesla...
Det stemte ikke :P hahahaha
Så jeg vet ikke om jeg skal håpe på at de bruker opp energien i barndomsåra :P hahahaha

Kan jo håpe de bruker den på noe annet enn festing da ihvertfall ;)
Har ikke du en gård å ta over og? :p

Rundt uke 20-22 om jeg ikke husker feil :)

Back
Topp