»»IKM uke 10««

Inngen tein til el enda :-( cd 18 i dag
.. ( har rives av det grønne på el testen, for da er det lit lim på baksiden, som jeg kan feste på papiret med;) )

Øverste test er 1 dag etter blødning, siste er i dag.

ImageUploadedByBV Forum1424619244.941183.jpg

Inngen tein til el enda :-( cd 18 i dag
.. ( har rives av det grønne på el testen, for da er det lit lim på baksiden, som jeg kan feste på papiret med;) )

Øverste test er 1 dag etter blødning, siste er i dag.

Vis vedlegget 104781
Krysser fingerne for at det dukker opp snart :):

3 dpo idag. Så kjedelig å bare måtte vente. Forrige uke var det litt spennende med EL, men nå er det bare å vente. Denne gangen skal jeg ikke sitte på jobb og innbille meg symptomer, det ble veldig plagsomt forrige gang og skuffelsen så stor :(

3 dpo idag. Så kjedelig å bare måtte vente. Forrige uke var det litt spennende med EL, men nå er det bare å vente. Denne gangen skal jeg ikke sitte på jobb og innbille meg symptomer, det ble veldig plagsomt forrige gang og skuffelsen så stor :(

Ja, får bare prøve å få dagene til å gå fort.. Selv om det ikke er så lett.. Tankene surrer rundt.. Ønsker deg en fin uke på jobb <3

2 dpo og tiden går såååå sakte!

Så mye murringer i dag, føles litt som mensen kommer snart! Den skal jeg ikke ha før lørdag/søndag/mandag!
Men er så redd for at jeg innbiller meg det :p Dritt lei å bli skuffet hver mnd :/
Troooor jeg må brenne av en test i morgen, selv om det er ALT for tidlig :p

Ja disse første dagene er kjedelig og egentlig kun spennende om man kan inbille seg streker mot slutten :)

Så mye murringer i dag, føles litt som mensen kommer snart! Den skal jeg ikke ha før lørdag/søndag/mandag!
Men er så redd for at jeg innbiller meg det :p Dritt lei å bli skuffet hver mnd :/
Troooor jeg må brenne av en test i morgen, selv om det er ALT for tidlig :p
Hvor mange dpo er du?:) kan være et godt tegn :)

Da kan det ikke skade å teste i morgen da :) er 8 i dag selv :)
Spennende! Når skal du teste?:)
Sist jeg var gravid (SA) var det veldig negativ så tidlig, så forestiller meg at jeg produserer isåfall hsg sent ;)
Men jeg tar en test i morgen uansett :)

Back
Topp