Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Velkommen til dpo søta1 dpo og en uke til testing![]()
Krysser fingerne for at det dukker opp snartInngen tein til el enda :-( cd 18 i dag
.. ( har rives av det grønne på el testen, for da er det lit lim på baksiden, som jeg kan feste på papiret med)
Øverste test er 1 dag etter blødning, siste er i dag.
Vis vedlegget 104781
Krysser fingerne for at det dukker opp snart:
Krysser fingerne for at det dukker opp snart:
Jaa det blir vel kanskje til det om lutealfasen din er 14 dagee eller merMen siden el ikke kom denne uke , så må jeg vell "flytte" øver til ikm uke 11?
3 dpo idag. Så kjedelig å bare måtte vente. Forrige uke var det litt spennende med EL, men nå er det bare å vente. Denne gangen skal jeg ikke sitte på jobb og innbille meg symptomer, det ble veldig plagsomt forrige gang og skuffelsen så stor![]()
Ja disse første dagene er kjedelig og egentlig kun spennende om man kan inbille seg streker mot slutten3 dpo idag. Så kjedelig å bare måtte vente. Forrige uke var det litt spennende med EL, men nå er det bare å vente. Denne gangen skal jeg ikke sitte på jobb og innbille meg symptomer, det ble veldig plagsomt forrige gang og skuffelsen så stor![]()
Hvor mange dpo er du?Så mye murringer i dag, føles litt som mensen kommer snart! Den skal jeg ikke ha før lørdag/søndag/mandag!
Men er så redd for at jeg innbiller meg detDritt lei å bli skuffet hver mnd :/
Troooor jeg må brenne av en test i morgen, selv om det er ALT for tidlig![]()
8 dpo tror jeg!Hvor mange dpo er du?kan være et godt tegn
![]()
Eller 9 dpo! Litt usikker8 dpo tror jeg!![]()
Da kan det ikke skade å teste i morgen da8 dpo tror jeg!![]()
Spennende! Når skal du teste?Da kan det ikke skade å teste i morgen daer 8 i dag selv
![]()