Dette ser jo lovende ut!Haha tulling xD bare måtte og kan like godt innrømme håpløsheten med et bilde6/7 dpo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette ser jo lovende ut!Haha tulling xD bare måtte og kan like godt innrømme håpløsheten med et bilde6/7 dpo
TakkDette ser jo lovende ut!krysser fingrene for dere!
Ja.. Jeg skjønner skepsisen din, for jeg hadde selv ikke turt å håpet så alt for myeTakkhåper håper men kan jo også bare være en slik lure skygge
er jo tidlig
![]()
Ja det virkelig godt vi har hverandre her inneJa.. Jeg skjønner skepsisen din, for jeg hadde selv ikke turt å håpet så alt for myeer redd for å bli skuffet.. Men dermed har du oss her inne, som kan håpe alt vi orker for deg!
![]()
Ja, det er deilig å ha noen andre til å håpe for seg!Ja det virkelig godt vi har hverandre her innesom kan håpe og håpe så den det måtte gjelde kan få være skeptisk
![]()
Ja det er virkelig veldig godtJa, det er deilig å ha noen andre til å håpe for seg!![]()
Hvilken pp er du i nå?Ja det er virkelig veldig godt![]()
Ca 36 har mistet tellingenHvilken pp er du i nå?![]()
Da er det virkelig på tide at denne testen er positiv!Ca 36 har mistet tellingenføles som en evighet
![]()
Tusen takk <3 ja håper virkelig det kan bli vår tur nå altsåDa er det virkelig på tide at denne testen er positiv!unner deg det virkelig <3 jeg kan ikke en gang se for meg hvordan det er å prøve så lenge. Men nå skal du få slippe å prøve mer, for nå skal den jaggu sitte!!
![]()
Ja, hvis den ikke sitter nå, så vet dere i alle fall at det blir baby om ikke veldig lenge uansett! For da skal ivf fikse alt!Tusen takk <3 ja håper virkelig det kan bli vår tur nå altsåhvis ikke blir det ivf i løpet av året og det er en trøst
![]()
Håper virkelig detJa, hvis den ikke sitter nå, så vet dere i alle fall at det blir baby om ikke veldig lenge uansett! For da skal ivf fikse alt!det er jo en liten trøst som du sier
men like vel så er jeg ganske sikker på at nå er din prøvetid over
![]()
Stikker skikkelig i venstreside i dag,vet ikke om det ksn være noe, sist jeg var gravid v ass r det sammme stikking,men i høyre side.
Tror ca 5-6
Håper det er spire hos degskal du teste før ikm? Hver gang jeg har testet før IKM har tr kommet bare noen timer senere
![]()