Vecca's dagbok

Jeg kjenner at teste lysten er sterkt tilstede, så jeg må se over hvor mange tester jeg har liggende.. :P Så kanskje jeg får testet allerede på tirsdag

Ryddet i skapet på badet og fant en g.test til :D Så da blir det svidd av en på tirsdag og torsdag ;D

Dagens test, negativ. Ikm i morgen, har ingen mens smerter enda. Men regner med tr kommer som ett brak midt på dagen..
Så pp'EttEllerAnnet. Her kommer vi :) (Har falt helt ut av telling, nå går vi over på år istede)

Det kom en strek, men om den kom før eller etter tia var gått ut er ikke godt å si.. Slipper ingen jubel løs for en så svak strek. MEN! Morgendagen blir jo litt mer spennede da :)

Vedlegg

• 1421964435918.jpg
    1421964435918.jpg
    18,3 KB · Visninger: 88
  • 1421964445337.jpg
    1421964445337.jpg
    36,1 KB · Visninger: 89
Vell, da var muligens tr meldt seg. Har fått blodspor på papiret, så da kommer vell den forbannede tr innom. Men krysser fingrene for neste pp, og håper på det beste :)

Tr. Er på tur og forlate, men pga. Flyttekaos, at jeg er bortreis rundt el denne pp og han neste pp. Så blir prøvinga lagt på hylla de neste 2 pp'ene.. buuhu :( Men vi kommer vell sterkt tilbake, lykke til, til dere andre! :) Krysser fingrene for at 2016 blir året jeg kan få holde min egen baby.. <3

En uke til ikm, men dagens tester var virkelig positive så hvis den digitale viser gravid på mandag så får jeg hive meg på terminforum! Jiiiiippi <3 :D :D

Testene ;)

Vedlegg

• 1424556536842.jpg
    1424556536842.jpg
    42,7 KB · Visninger: 90
  • 1424556549233.jpg
    1424556549233.jpg
    28,9 KB · Visninger: 88

Får du ikke positiv test på cbd så kan du kaste de testene du har av det merket og aldri kjøpe de igjen! Det er så positivt atte hjælp :D
Gratulerer!!! Når blir termin?

Får du ikke positiv test på cbd så kan du kaste de testene du har av det merket og aldri kjøpe de igjen! Det er så positivt atte hjælp :D
Gratulerer!!! Når blir termin?

Hihi :D Har testet med RFSU, Wondfoo, Onestep Og Boots apotek tester :P Så håper virkelig ikke de alle tar feil :P
Termin er jeg litt usikker på, men ca 1. November :D (I og med at jeg ikke vet når El var :P)

Hihi :D Har testet med RFSU, Wondfoo, Onestep Og Boots apotek tester :p Så håper virkelig ikke de alle tar feil :p
Termin er jeg litt usikker på, men ca 1. November :D (I og med at jeg ikke vet når El var :p)
Da er det noe rert noe som skjer i tilfellet ;) Så moro :D :D :D

Back
Topp