Sunpark garden alanya

Emiliemor

Gift med forumet
Noen som har vært der? Erfaringer? Er det veldig langt fra stranda?

Hvordan er det med resturanter og lokalbutikker i nærheten? Må man ha all inclusiv liksom? Eller går det å kjøpe mat andre steder?

Har ikke vært på garden, men jeg har bodd på marine og beach som er i samme kjeden, flere ganger. Garden er ett stykke unna stranda, men det går buss til sunpark beach hver morgen, og buss hjem på ettermiddagen, denne går direkte fra hotell til hotell. Ellers har jeg inntrykk av at garden er veldig populært, og hele sunpark kjeden til ving er veldig populær :) jeg er hvertfall veldig fornøyd :)

Og nei, du må ikke ha all inclusive. Det kan fort bli kjedelig og litt ensformig. Det er masse restauranter og butikker, for alanya er fylt med det overalt :) jeg liker best å kunne bestemme selv hvor jeg vil spise, og dropper all inclusive om jeg kan. Tyrkere er kjempe glad i barn, og mange restauranter har egen liten lekeplass for barn.

Og nei, du må ikke ha all inclusive. Det kan fort bli kjedelig og litt ensformig. Det er masse restauranter og butikker, for alanya er fylt med det overalt :) jeg liker best å kunne bestemme selv hvor jeg vil spise, og dropper all inclusive om jeg kan. Tyrkere er kjempe glad i barn, og mange restauranter har egen liten lekeplass for barn.

Tuuusen takk for svar :) har vært i alanya før men da bodde jeg nede ved stranden. Men nå har jeg barn og da vil jeg ha et litt mer barnevennlig. Jeg er ikke fan av all inclusive jeg heller så derfor jeg først ble litt skeptisk :) men da ser det ut som det blir det.

Tuuusen takk for svar :) har vært i alanya før men da bodde jeg nede ved stranden. Men nå har jeg barn og da vil jeg ha et litt mer barnevennlig. Jeg er ikke fan av all inclusive jeg heller så derfor jeg først ble litt skeptisk :) men da ser det ut som det blir det.
Ser helt likt ut nesten overalt, mangler bare havet :D

Flytta denne til vårt nye underforum: På reise med barn! :-)

Back
Topp