Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan vel spise alle steder, men bør begynne å tenke på å bestille. Og noen tar betalt for boret og gir deg en maks tid og en minimuspris på hva du skal bestille for.Hvor kan man spise på 17. mai, med tre barn, hvor en er under 2 år, og en er baby? Blir det veldig styr med søskenvogn på restaurant?
Og kan/bør man bestille bord tidlig?
Bor i Østfold.Spørs hvor du bor. Her vi bor kan vi spise hvor og når vi vil på de få restaurantene her. Ingen bestillingstid. Men prisen er nesten dobbla den dagen da
God mat, barnevennlig og rimelig?Egon, ville reservert bord omdet var mulig
Hvis dere aldri har spist ute med barna Før, ville jeg prøvd det ut først. Ikke mange restauranter har plass til søskenbarn.Hvor kan man spise på 17. mai, med tre barn, hvor en er under 2 år, og en er baby? Blir det veldig styr med søskenvogn på restaurant?
Og kan/bør man bestille bord tidlig?
Min mening: overpriset, smakløs mat.God mat, barnevennlig og rimelig?
Vel, regner jo med at det koster da! ;-)
Helt ok mat og greie priser.God mat, barnevennlig og rimelig?
Vel, regner jo med at det koster da! ;-)
Ja, det jeg lurte på. Men tenkte kanskje at 17. mai er en dag hvor de ønsker å presse inn mest mulig folk, og at det da kan være problematisk med dypbag på gulv, eller stol?dere får spørre når dere ringer og bestiller daang sovende barn går det vel an å ta med baggen inn.. og f.eks ha sykkellås til resten av vogna.. er det noen som stjeler vogner forresten?
Takk for svar!Hvis dere aldri har spist ute med barna Før, ville jeg prøvd det ut først. Ikke mange restauranter har plass til søskenbarn.
På 17. Mai må man nesten alltid forhåndsbooke, og noen mange steder har meny for akkurat den dagen. Og stemningen blant folk er ofte litt annerledes også.