Har dere begynt å planlegge sommerferien?

  • Trådstarter Moderator Nora
  • Opprettet
Nei ikke helt enda. Har jo bestilt billetter til festivalen her, men er i midten av juli så vet ikke om jeg vil risikere ha så mye fulle folk rundt meg da.
 
Ja, det har jeg. Fikk tur til Frankrike av forloveden i julegave, så jeg, han, og lillemor reiser nedover på bursdagen min, 3 juni. Det morsomme er at jeg ikke vet hvor i Frankrike vi skal reise, hihi :) Har du begynt å planlagt?
 
Har ikke kommet så langt i tenkinga nei :) men regner med det bare blir en weekendtur til sverige, og kanskje en tur nordover på besøk til min mor ☺
 
Vi er kun i tankeprosessen. Blir mest sannsynlig Norgesferie. Nye sommeren med ho som skal bli storesøster <3
 
Nope... Har sen feire i sommer. Planen var opprinnelig AC/DC konsert med mannen 17juli men det har jeg allerede sakt at han kan reise alene med kompisenne sine å dra på langhelg å kose seg, for jeg kjenner meg selv så godt at når jeg har kommet så langt i svangerskapet så orker jeg ikke bli stående så lenge (mtp ryggen og fulle sommerglade folk)
Så kan jeg og kidsa være hjemme og kose oss i mens..
Ellers var planen sommerhuset i Spania,men jeg får sikker ikke lov til å fly.. :(

Men jeg skal kjøpe ny familiehund da :) det er noe jeg ser fram til, så da blir jeg nokk opptatt med det :)
 
Driver og tenker, men ikke noe planlagt.. tenker litt på at vi kanskje bør ta litt i å dra ett skikkelig fint sted siden dette blir siste sommeren vår alene... Men så er det dette med lange flyreiser og graviditet som kanskje ikke er så topp, så blir kanskje en tur i Europa en plass? :)
 
Ja, det har vi! Vi har bestilt ferie i 2 uker i Kroatia i august! Dette var ordnet før vi visste jeg var gravid, så det var jo kanskje litt nærmt termin, men vi satser på at det skal gå. I verste fall ombooker vi å bestiller et annet hus litt tidligere på sommeren, men da blir det bare oss og ikke resten av storfamilien :)
 
Aner ikke enda.. Har kanskje tenkt oss en tur til sverige, ullared, hihi.
Ellers ingenting enda :D
 
Her har vi akkurat bestilt feriehus i Danmark. Det blir 1 par svigerforeldre, 1 stk samboer, mine 2 døtre på 10 og 12 år og bonusdatter på 12. Også vesle plutt i magen da☺️ Gleder meg☀️
 
Vi skal hvertfall en tur til Dyreparken i Kristiansand med kommende storesøster
 
Det blir nok en uke på hytta, samt at vi har tenkt oss på en 2uker lang tur til Toscana. Sistnevnte er noe vi snakket om før jeg ble gravid - og også som endel av noe vi ser på som "safe" om jeg skulle ha vært gravid på en slik tur.
(skal dog sies at vi planla 2016-barn. Men 2015-barn er jo helt fantastisk det også).
 
Har bestilt tidlig tur til "hytta" i Spania, og ellers blir det å gjøre det vi har lyst til når vi står opp om dagen :)
 
Dkal på metallica konsert i slutten av august. Det blir spennende med stor mage, mye ståing og mange timer venting. Ellers var det snakk om en tur til Tyrkia og en til gran canaria, men no får vi se det an :)
 
Vi kjøpte oss båt i høst, så det blir nok ut i den så mye som mulig. :)
 
Back
Topp