2016baby
Flørter med forumet
Må bare få detta ut.. Har vore igjenom 1 ma ( juni 2014)og 1 mislykka prøverørs forsøk no i desember.. Fikk då beskjed om at eg skulle få komma til igjen ganske kjappt etterpå. Men fikk først ventetid på 5 mnd, noko som er ufattelig lenge i denna prosessen og når ein først er i gong.. Var i dag og har fått utført hysteroskopi og fikk veta at eg må vents i 6 mnd, så dei har atså ikkje satt meg opp på ny time etter mislykka forsøk nr 1. Ho nevne og i dag at eg har PCO og da har dei ikkje fortalt til meg før no...sjukepleieren eg snakka ville ikke svara når eg snakka om at eg har venta i 3 år no og når eg først er komt inn i systemet at da ska ver så long ventetid då og. Eg forstår kjempegodt at da er kø og long ventetid.. Jobber sjølv i helsevesenet så forstår den.. Men blir så utrulig skuffa over måten eg har blitt behandla og all ventetid.. Er nett så dei ikkje forstår kor vanskelig da er for pasienten.. Går rundt og tenke på detta og føler meg små trist og lei heila tio.. Alle vennindene mine og familie venter små.. Er så vondt og føla seg mislykka!