Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff det skjønnar eg godt. Var du skikkeleg forkjøla, eller berre litt tett og snufsen?Det har skjedd meg et par ganger iaf. Orket ikke spise noen verdens ting.
Huff det skjønnar eg godt. Var du skikkeleg forkjøla, eller berre litt tett og snufsen?
Aha, det er ein manneting, burde jo tenkt på detDet har aldri skjedd med meg, til tross for mye forkjølelser og bihulebetennelser flere ganger i året. Men mannen mister smaks- og luktesansen hver gang han er forkjølet![]()
Ja, men han er ikkje veldig forkjøla, kun litt snørrete, har vore på jobb og seier han føler seg frisk, det er det eg syns er litt rart. Men kanskje han berre er litt spesiell daJeg mister alltid lukt og smakssans når jeg er veldig forskjølethelt normalt!
Går nok fint an å miste det selv om en ikke er så veldig forskjøletJa, men han er ikkje veldig forkjøla, kun litt snørrete, har vore på jobb og seier han føler seg frisk, det er det eg syns er litt rart. Men kanskje han berre er litt spesiell da![]()