Miste smak og luktesans

sogn78

Forumet er livet
VIP
Når man kun er litt forkjøla, snue men ikkje veldig tett i nasen, kor normalt er det da å plutseleg totalt miste smak og luktesans?

Har du opplevd det nokon gang?
Mannen meiner dette er heilt normalt, eg er uenig;) (det er han som har mista sansene;))

Det har skjedd meg et par ganger iaf. Orket ikke spise noen verdens ting.

Huff det skjønnar eg godt. Var du skikkeleg forkjøla, eller berre litt tett og snufsen?

Jeg var veldig forkjølet. Hadde feber og orket bare å ligge i sengen. Men det tok litt tid etter jeg merket bedring, før lukt/ smak var som normalt igjen.

Det skjer med meg hver gang jeg er skikkelig forkjøla. Blir fort hoven i bihulene og da forsvinner smakssansen.

Det har aldri skjedd med meg, til tross for mye forkjølelser og bihulebetennelser flere ganger i året. Men mannen mister smaks- og luktesansen hver gang han er forkjølet:p

Jeg mister alltid lukt og smakssans når jeg er veldig forskjølet:p helt normalt!

Jeg mister alltid lukt og smakssans når jeg er veldig forskjølet:p helt normalt!
Ja, men han er ikkje veldig forkjøla, kun litt snørrete, har vore på jobb og seier han føler seg frisk, det er det eg syns er litt rart. Men kanskje han berre er litt spesiell da;)

Ja, men han er ikkje veldig forkjøla, kun litt snørrete, har vore på jobb og seier han føler seg frisk, det er det eg syns er litt rart. Men kanskje han berre er litt spesiell da;)
Går nok fint an å miste det selv om en ikke er så veldig forskjølet:p

Back
Topp