Lykke til og god treningSkal trene bein og rygg i dag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til og god treningSkal trene bein og rygg i dag![]()
Takk for detLykke til og god trening![]()
Hadde ttenkt å trene 30 days shred , men tror ikke jeg orkerDeilighva skal du trene ?
Jeg googla det istad, men skjønte ikke mye. 30 day squat er braHadde ttenkt å trene 300 days shred , men tror ikke jeg orker
Hjemme fra møte, merkelige greier. Spørs om jeg ikke går for basket isteden gitt
Jeg å![]()
Ja å sommerDen beste årstidenFugler kvitrer, blomstene kommer, fint vær, passe temperatur ute, vakkert og grønt
jeg elsker virkelig våren
![]()
Ja å sommer![]()
Åå er så klar !Jeg takler ikke så godt varmen så foretrekker vår og høst jeg da hehe men for all del sommeren er fin da![]()
Åå er så klar !
Nei, håndballmøteVar det på turn?
Det som var snakk om før møtet, var en trening i uka, nå ble et plutselig 2 + kamp..Håndball jaVar det så mye greier der?
Det som var snakk om før møtet, var en trening i uka, nå ble et plutselig 2 + kamp..
20-35 tipper jeg..Hva er aldersgruppen på laget da? 2 treninger og kamp i uka kan bli i det meste laget for mange..
Jaa ! SupertDet er jeg oggleder meg så til våren
Det skal bli fantastisk
![]()
Me too! Haha. Heldigvis er mamma like glad i Ikea som meg, så det går braI <3 IKEA... så lenge man ikke drar med moren min, stressa hodeløs dame som kjefter på alle og en hver![]()