Lutinus og blødning

Tussi_lussi

Elsker forumet
Oktoberskattene 2015
Snøkrystallene2021❄️
Venter på ivf, men vi prøver likevel om vi kan klare det på egen hånd da de ikke finner noe galt med noen av oss. Er i dag 5dpo å går på lutinus pga kort lutealfase. Sorry ekle detaljer, men på mårraen i dag kom det en god del frisk blod. Gikk over til brunt utover dagen. Trodde progresteron skulle holde tr borte vekk? Føler meg til tider ganske fortvilet over at kroppen er helt i kaos. Spesielt i dpo land blir jeg ekstra lei meg da jeg føler ingenting er normalt lengre. Forrige pp gikk jeg ikke på lutinus, men letrozol. Begynte da å spotte 2dpo. Å blødningene varte i 18dager. Ikke tr hele tiden, men spotting. Vel det jeg lurer å på er vel egentlig om noen har noen erfaringer eller har peiling på hva det kan være? hvorfor blør jeg når jeg går på progresteron?

Lutinus stopper ikke mens, men forsinker den gjerne

Man kan også begynt å blø tidlig pga at man kanskje skapte river når man satte inn tabletten

Hei!
Lutinus kan gjøre at slimhinnene blir såre, noe som igjen kan føre til at man blir lettblødende. Dvs om innføringsstaven risper borti skjedeveggen, kan det fort blir en liten rift som blør.

Jeg gikk på progestronstøtte under alle innsett, og blødde i hver eneste lf (og graviditet) pga dette.

Jeg fikk beskjed både av gyn og av apotekeren om å kaste applikatoren/innføringsstaven, da jeg kjøpte Lutinus. Hun på apoteket sa: "Det er helt idiotisk at den følger med i pakken på dette produktet. Den er vanskelig å vaske godt og det er ikke anbefalt å bruke applikator ved graviditet." De anbefalte begge å føre inn Lutinus med en finger (nyvasket finger med kort og ren negl).

(Hvis man kjøper sånn Canesten pille for soppinfeksjon så står det faktisk at man skal kaste applikatoren og bruke en finger om man er gravid.)

Jeg ville bare nevne det i tilfelle det er derfor du risper deg opp. :)

Hei!
Lutinus kan gjøre at slimhinnene blir såre, noe som igjen kan føre til at man blir lettblødende. Dvs om innføringsstaven risper borti skjedeveggen, kan det fort blir en liten rift som blør.

Jeg gikk på progestronstøtte under alle innsett, og blødde i hver eneste lf (og graviditet) pga dette.
Bruker ikke innføringstaven så tror ikke det er derfor jeg har blødninger. Litt godt å høre dine erfaringer og at du har blitt gravid med blødninger :) Forrige pp uten lutinus begynte spottinga 2dpo. Kan ikke bare kroppen oppføre seg normalt?! Blir ikke flere pp med lutinus nå før evt ivf.

Jeg fikk beskjed både av gyn og av apotekeren om å kaste applikatoren/innføringsstaven, da jeg kjøpte Lutinus. Hun på apoteket sa: "Det er helt idiotisk at den følger med i pakken på dette produktet. Den er vanskelig å vaske godt og det er ikke anbefalt å bruke applikator ved graviditet." De anbefalte begge å føre inn Lutinus med en finger (nyvasket finger med kort og ren negl).

(Hvis man kjøper sånn Canesten pille for soppinfeksjon så står det faktisk at man skal kaste applikatoren og bruke en finger om man er gravid.)

Bruker ikke innføringstaven, etter anbefaling fra deg ;)

Våknet med blødninger igjen i dag 9dpo. hadde bestemt meg i går om å ta en G.test i dag. Syns jeg ser en svak strek? Noen andre som ser?
ImageUploadedByBV Forum1422864860.084577.jpg

Det der skal jeg huske på vært fall :)

Back
Topp