Hei alle sammen(presentasjon)

Har en april 07 gutt :) Vi er prøvere på 3. året :)
 
Hei :) jeg tilhørte mars-07 :) var inne hær hele tiden gjennom svangerskapet, men datt ut litt etter litt etter fødselen, men nå er jeg tilbake som prøver og skulle bare inn å se i dette forumet og gjenkjente noen navn :):) så da hopper jeg inn igjen, om det går bra :) jeg har ikke det samme navnet som jeg hadde i 2007 og husker heller ikke hva det var :smiley-angelic006 :)
 
Tilhørte April 07 gjengen ! (Da med annet nick) :) nå venter vi en liten i januar 15, etter 6 års prøving ! :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Heisann :)

Jeg har ei jente som var født april 07 og en gutt som er født i 09.
Har ikke vært her på mange år, og må i det er blitt forandra :D
Men er prøver på 2015 baby, så kommer nok til og kikke en del innom her igjen nå :computer005
Har nytt nick selv, men kjekt og se igjen de som har det samme. Var jo ¨sammen¨ lenge når vi gikk gravid og tiden etter fødselen :)
 
Jeg var i juni 2007:) Ha en gutt.. Lenge siden jeg har vært her inne nå, moro å kikke innom igjen. Måtte lage ny bruker da jeg har glemt navn og passord på den gamle:p
 
Jeg var ikke-aktiv oktober-07 :p
Fikk lillebror i februar -14 :)
 
Se her ja, der er jo ikke så lenge siden det var noen innom her :) jeg tilhørte januar 07 og venter nå nr 2 i juli 2015 så blir jammen en stor aldersforskjell på de :p
 
Jeg fikk gutt februar 2007. Venter jente i juni 2015. Dersom alt får bra, så blir det 8 1/2 år imellom :p
 
Jeg fikk gutt februar 2007. Venter jente i juni 2015. Dersom alt får bra, så blir det 8 1/2 år imellom :p

Se her ja, det blir flere enn meg med omtrent samme alders forskjellen bortsett fra at jeg fikk i januar 07 og venter neste i juli hehe er den kommende storebror klar for å få småsøsken da? :)
 
Se her ja, det blir flere enn meg med omtrent samme alders forskjellen bortsett fra at jeg fikk i januar 07 og venter neste i juli hehe er den kommende storebror klar for å få småsøsken da? :)
Ja han har vært klar i flere år Hehe. Tror han helst skulle sett at det ble gutt, men han gleder seg uansett til å få søsken. Hvordan er det med barnet ditt? Glede?
 
Ja han har vært klar i flere år Hehe. Tror han helst skulle sett at det ble gutt, men han gleder seg uansett til å få søsken. Hvordan er det med barnet ditt? Glede?

Jada hu har mast i mange år, så hun gleder seg veldig. Ikke bryr hun seg om det skulle bli gutt eller jente heller men det blir vist flaut å skulle bytte bleie om det er en gutt haha men hun er veldig opptatt av hvor stor babyen er nå og at jeg skal ha det bra. Passer veldig på meg hehe og sier nå at hun vil hjelpe til med veldig mye når den lille kommer :)
 
Hei hei!
Har en gutt i 2006 og en gutt i oktober 2007 (tror jeg var med i november gruppa - hadde termin i nevember) og nå gutt og jente i 2014 (tvillinger)
 
Back
Topp