Felles skravle 2015

Flink du og da:) håper hylle di var lettere å sette sammen enn min:p hehe
Veldig enkle.
Den gangen vi giftet oss hadde vi ikke så god råd, og fikk noen gamle hyller som jeg tror opprinnelig er fra 70-tallet.
De er modul basert og kan settes sammen på flere forskjellige måter. Ingen skruer. Ekstremt lette å sette sammen

Er ikke så ille at de ikke kan brukes på lagret, men vil ikke helt ha de i stuen dersom jeg ikke trenger dem.

Veldig enkle.
Den gangen vi giftet oss hadde vi ikke så god råd, og fikk noen gamle hyller som jeg tror opprinnelig er fra 70-tallet.
De er modul basert og kan settes sammen på flere forskjellige måter. Ingen skruer. Ekstremt lette å sette sammen

Er ikke så ille at de ikke kan brukes på lagret, men vil ikke helt ha de i stuen dersom jeg ikke trenger dem.

Mine skulle liksom være enkle de og men...haha:p
Jeg syntes egentlig ikke de var så ille helt til mannen skulle hjelpe meg å holde øverste delen. Han eier ikke tålmodighet når det kommer til sånt og begynte å banne så fort han så på dem omtrent:p hahaha

Vognoverdelen står nå på stuegulvet og jeg hadde lagt noen klær og lille bamsen til mini oppi der. Var visst en liten vofs som var veeeldig misunnelig på den bamsen og plutselig stod han der med den i munnen og ville leke:rolleyes: hihi

Vognoverdelen står nå på stuegulvet og jeg hadde lagt noen klær og lille bamsen til mini oppi der. Var visst en liten vofs som var veeeldig misunnelig på den bamsen og plutselig stod han der med den i munnen og ville leke:rolleyes: hihi
Litt greit at hunden vår ikke bryr seg om leker.

Har ei litta frøken som går i skuffen med tingene til babyen og tar ut det som ligger der innimellom

Hm...svigerfar har bursdag i slutten av juli og fant ut at det var dårlig timing at jeg har termin i midten...han hadde tenkt til å invitere oss med til Italia:o
Hvordan er det å fly med liten baby?:confused:

Søte lille hunden din❤️

Hm...svigerfar har bursdag i slutten av juli og fant ut at det var dårlig timing at jeg har termin i midten...han hadde tenkt til å invitere oss med til Italia:o
Kan gå helt bra. Kan være kolikkbaby... Ingen vet

Det er mange som gjør det:). Hør litt med jordmor, så kanskje du kan snakke med helsesøster?

Kan gå helt bra. Kan være kolikkbaby... Ingen vet

Ja det er jo sant. Hm.. ikke godt å si :confused:

Det er mange som gjør det:). Hør litt med jordmor, så kanskje du kan snakke med helsesøster?

Kan jo nevne det hos jordmor neste gang jeg er der, og høre hva hun tenker.
Sa til mannen at det er bedre å ta det før termin da, men. da må det jo bli et par mnd før liksom. Blir jo litt feil i forhold til bursdagen:confused:

Hva har du gjort da? :o
Har savnet noen å skravle med:p hehe
Men nå er vi klar for planen her?

Noter klokkeslett. Også teller vi.

Hvor mange minutter bruker du på... La oss begynne med ti, selv om tanken min var 40.

Jeg begynner 1745
(og bare hjelper deg,har ikke tenkt å komme over selv, bare hjelpe deg)

1

Hvor mange minutter bruker du på... La oss begynne med ti, selv om tanken min var 40.

Jeg begynner 1745

1

Må ut og hente pizza snart da, og vet ikke hvor mange innlegg jeg har siden sist oppdatering....da hadde jeg 1840.
Tar tid å gå inn å telle så får oppdatere det ved neste;)

Begynte 1750
Snill du er som vil hjelpe:)

1

Jeg begynner 1745

1
Hvor mange dere klarer kommer også litt an på hvor mange dere har å prate med :P

Back
Topp