Skravletråd :)

Hvor har dere hytten da? ;-)
Viktig å ta vekk snø ifra tak og slike ting ja ;-)
Var under 10 minus men er varmere nå så kanskje vi våger oss ut en tur ;-)

Skriver om miljømessige faktorer som har innvirkning på vår fysiske og psykiske helse :p
Er ferdig å skrive om individuelle faktorer :p

Kvamskogen. Ca. 1t fra Bergen:)
Det er kaldt nok det. Her er det ikke minusgrader engang.
Det hørtes tungt ut:P Men det er kanskje gøy? Jeg er jo helt ute av den studiebobla jeg, men var nå gøy og;):D Har jo vurdert videreutdannelse, men får nå sjå. Alt blir liksom en prioritering. Uansett ikke aktuelt på noen år.

Noe kjekt på tv i kveld?:)
Lurer på om det blir en film her:)
I går så vi turbo, den var nå artig og skjønn den:P
Aner ikke :-P begynner å savne tven :-o
Men er mange fine filmer man kan se da ;-)

Kvamskogen. Ca. 1t fra Bergen:)
Det er kaldt nok det. Her er det ikke minusgrader engang.
Det hørtes tungt ut:P Men det er kanskje gøy? Jeg er jo helt ute av den studiebobla jeg, men var nå gøy og;):D Har jo vurdert videreutdannelse, men får nå sjå. Alt blir liksom en prioritering. Uansett ikke aktuelt på noen år.
Er det mye snø der da? ;-)

Ja kaldt nok og siden jeg har astma greier jeg ikke gå ut når det er under 10 minus :-P

Man blir fort vant til å studere igjen ;-) men gleder meg til dette året er ferdig! Da skal jeg nok ikke så skolebenken igjen på mange mange år!! Vil heller prioritere andre ting da :-)

Dere har ikke tv nå?
Ja, såklart. I går så vi turbo, sneglefilm:D
Vi har innredet til kino i kjelleren:)
Nei prioriterer leke areale istedenfor :-P men med en gang vi flytter skal jeg ha tv igjen ;-)

Å ja den ja :-) har ikke fått sett den ;-) høres utrolig herlig ut med kino i kjelleren da :-P

Er det mye snø der da? ;-)

Ja kaldt nok og siden jeg har astma greier jeg ikke gå ut når det er under 10 minus :p

Man blir fort vant til å studere igjen ;-) men gleder meg til dette året er ferdig! Da skal jeg nok ikke så skolebenken igjen på mange mange år!! Vil heller prioritere andre ting da :)

Ja, er mye!! Vet ikke nøyaktig nå. Men i julen var det like høyt som meg med snø!! Jeg er 1.67;)

Ahhh, skjønner. Best holde seg inne da ja.
Jeg har også astma, men kun anstrengelsesastma.
Ja, blir nok godt det. Da er du ferdig utdannet?

Nei prioriterer leke areale istedenfor :p men med en gang vi flytter skal jeg ha tv igjen ;-)

Å ja den ja :) har ikke fått sett den ;-) høres utrolig herlig ut med kino i kjelleren da :p

Ja, god prioriterning det når man må velge:)

Den bør dere se. Artig:)
Ja, digg det. Var jo selvsagt mannen sitt forslag.
Han kaller det mancaven :P haha huff.

Ja, er mye!! Vet ikke nøyaktig nå. Men i julen var det like høyt som meg med snø!! Jeg er 1.67;)

Ahhh, skjønner. Best holde seg inne da ja.
Jeg har også astma, men kun anstrengelsesastma.
Ja, blir nok godt det. Da er du ferdig utdannet?
Oi ja det er en del da! Han har vel hvert og reddet taket noen ganger allerede han da?

Oi ja det er en del da! Han har vel hvert og reddet taket noen ganger allerede han da?

Det har han:) Er jo egentlig svigers sin hytte, men svigerfar kan ikke gjøre like mye selv lenger. Venter på en operasjon++

28 uker i dag :)

Jeg synes godt den kunne latt være jeg da :P
Mente man kunne levere den inn såpass tidlig jeg! Mente det var 26 uker når jeg gikk gravid :-o

Tja nå har det ikke snødd idag og mannen måtte ordne bilen så sikkert derfor jeg syns den er grei idag :-P

Ja, god prioriterning det når man må velge:)

Den bør dere se. Artig:)
Ja, digg det. Var jo selvsagt mannen sitt forslag.
Han kaller det mancaven :P haha huff.
Ja på 34 kvm må man velge mye iblant :-P er virkelig ikke plass til så mye ;-)

Ja på 34 kvm må man velge mye iblant :p er virkelig ikke plass til så mye ;-)

Nei, det skjønner jeg godt.
Vi hadde litt over 50kvm før vi kjøpte enebolig og syns jo etterhvert det ble for lite. Alt går jo selvsagt:)

Nei, det skjønner jeg godt.
Vi hadde litt over 50kvm før vi kjøpte enebolig og syns jo etterhvert det ble for lite. Alt går jo selvsagt:)
Ja alt går men blir snart gal her :-P
Ikke bare er det lite men kombinert med x antall feil i leiligheten kombinert med en huseier som ikke løfter en finger gjør at jeg gleder meg til å komme meg langt langt vekk :-P

Ja alt går men blir snart gal her :p
Ikke bare er det lite men kombinert med x antall feil i leiligheten kombinert med en huseier som ikke løfter en finger gjør at jeg gleder meg til å komme meg langt langt vekk :p

Huff ja!! Skjønner det er drit da:P Hvor lenge kan det være til dere ha noe annet da mon tro?:)

Huff ja!! Skjønner det er drit da:P Hvor lenge kan det være til dere ha noe annet da mon tro?:)
Hadde håp om ifra første mars men den ble leid ut! :-(
Men vet om en leilighet med kun et soverom men mulig stua er stor nok til å lage noe improvisert soverom og da burde det ikke ta så veldig lang tid ;-)

Back
Topp