Skravletråd :)

Hehe helt enig med deg. Jeg liker heller ikke oliven,men mannen liker det da:P

Åhh ja:D Kanskje det. Er jo nesten oppvokst i Sverige selv:P Var på mye hytter nedover i Sverige og camping som barn;D Leide hytte på båsttorp i mange år. Tror det var stedet. I nærheten av ed:D
Det skal det vist være fint ;-) Håper vi får tatt en tur ved Gøteborg i sommerferien jeg ;-)
Men da i telt :-P

Våknet kl 4 :arghh:

Har brukt tiden til å renske opp på tlf. 2000 bilder slettet + en haug med apper,hadde plutselig lagringsplass igjen..

Herregud, vi forsov oss! Så på klokka når minsten var kledd - 08.03. Skolen begynner 08.15. Hastesmøre matpakke, kle på eldste og skrape bil som en gal. Trøster meg med at det er første gang han kommer for sent.
Fjuh!

Herregud, vi forsov oss! Så på klokka når minsten var kledd - 08.03. Skolen begynner 08.15. Hastesmøre matpakke, kle på eldste og skrape bil som en gal. Trøster meg med at det er første gang han kommer for sent.
Fjuh!

Det går nok helt fint skal du se :) Men det er en grusom start på dagen...

Fjuh!
Huff da...Kjedelig start på dagen det...Men det kan nå skje den beste.
Og flott han ikke har kommet for sent før:)

Back
Topp