Slange til stellebord

Babylito

Elsker forumet
Maiblomstene 2017
Hei.

Har kjøpt meg stellebord med badebalje (brukt), men når jeg kom hjem ser jeg at slangen for å tømme ut vannet er borte.. Noen som vet hvor jeg kan få tak i ny, evt løsninger som kan funke..?

Første jeg tenkte var hageslange, men det passer kanskje ikke?

Ville tatt kontakt med en baderomsbutikk. Fikk ordnet sånn slange til badekar til stellebord på en sånn butikk.
Evnt Biltema el Clas ohlson.

Vi har også sånn stellekommode, men synes vannet går såååå sakte gjennom den slangen at her har vi bare løftet baljen ut og helt ut alt vannet i dusjen. Evt må du ta kontakt hos en forhandler som fører merket som er på stellekommoden og få det av dem. Hvilken stellekommode er det?

Skal kjøpe akvariumsslange, de kommer som oftest med adapter til vasken. Skal man tømme er det bare å suge til vakum og holde enden lavere enn slangen er i baljen (må selvsagt tømme ut en liten slump med vann), vet ikke hvordan jeg kan forklare det bedre :)

Vi har også sånn stellekommode, men synes vannet går såååå sakte gjennom den slangen at her har vi bare løftet baljen ut og helt ut alt vannet i dusjen. Evt må du ta kontakt hos en forhandler som fører merket som er på stellekommoden og få det av dem. Hvilken stellekommode er det?

Hva gjør dere for at vannet ikke skal havne i kommoden da?
Mangler jo propp som evt skal stoppe vannet fra å renne ut i kommoden også :/
Cam Asia heter den..

Last edited:
Hva gjør dere for at vannet ikke skal havne i kommoden da?
Mangler jo propp som evt skal stoppe vannet fra å renne ut i kommoden også :/
Cam Asia heter den..
Proppen er grei å ha:eek:
Har du mulighet til å kontakte de du kjøpte den av og høre om de har glemt å gi det med?
(Barnas hus har den stellekommoden og de kan skaffe reservedeler om du ikke får det fra selger.)

Back
Topp