Finnes ikke ord.

Ojojoj... Så uendelig uendelig trist dette må være for dere :Heartbigred Takk for at du deler dette med oss. Jeg sitter her å gråter for deres lille datter. Kan jeg spørre hva som skjedde med henne? Kan hende det stod der inne på bloggen din, men jeg klarte ikke finne det.

Store klemmer fra meg til deg
 
Så vondt! Tårene renner for dere!
Trøsteklem
 
Dette ble veldig nært. Har selv en jente på 4, snart 5år. Hva skjedde?
Det river i mammahjertet når man leser sånt.
 
Ojojoj... Så uendelig uendelig trist dette må være for dere :Heartbigred Takk for at du deler dette med oss. Jeg sitter her å gråter for deres lille datter. Kan jeg spørre hva som skjedde med henne? Kan hende det stod der inne på bloggen din, men jeg klarte ikke finne det.

Store klemmer fra meg til deg
Hun døde av hjernehinnebetennelse
 
Har lest igjennom bloggen din kjære deg... du skriver så fint om noe sååå vondt!¨
Men var først da jeg leste om klistremerkene som lillebror og de andre fikk lov å pynte med at jeg virkelig knakk.
Så utrolig flott at disse ungene fikk være med å ta farvell på sitt barnlige vis uten bare triste innslag!!!
Også utrolig flott å klare å velge donasjon... nå lever hun på et vis litt videre i andres familielykke... Fin tanke selv om savnet fortsatt er like stort! Håper dere får bra oppfølging og at dere har varme og omsorgsfulle mennesker rundt dere. Prinsessa deres vil ALLTID være med dere... klemmer og varme tanker sendes deres vei!
 
Å herregud. Jeg ligger i senga ved siden av min datter på 1.5 år og griner nå. Så ufattelig trist. Desverre har mine svigerforeldre opplevd det samme så historien din er veldig nær. Søstra til mannen min ble født 17 juli 1988 ( min datter 16 juli 2013) hu døde 27 desember 1989. Min datter er nå eldre. De bærer det samme fine navnet. Det er akkurat den samme historien bare at denne var yngre. Hu ble syk, altså vanlig syk som normale barn. Men plutselig en kveld gikk hu skyhøy feber og legehelikopter kom. Mannen min og faren deres sto å på det lette, mannen min var da 5.5 år. Hu har hjernehinnebetennelse og en sjelden type som nesten aldri inntreffer. 27 desember får de beskjed om at hu er hjernedød.

De har masse gode minner og fått 2 sønner etter dette. De sier hele tiden at det viktigste er å prate sammen som ett par. De er fantastisk åpne og jeg føler meg som en stor del av det. Hvis du vil prate er det bare å sende meg en pm. Kan spørre både mannen min og svigerforeldre mine om ting hvis du vil.

Det er så ufattelig trist. Masse varme klemmer til deg og dine.
 
Back
Topp