God søndag til deg også, TamaraGod søndag jenter![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God søndag til deg også, TamaraGod søndag jenter![]()
Ingen planer enda. Men vi skal straks gå utDet er flott
Hva skal dere idag?
Jeg å snuppa å. Og det er egg forbud i barnehagen hennes så vi prøver å ha mye egg hjemmeJa, deilig matelsker egg!
Så koselig daInnom etter å ha ryddet litt
Funnet fram dyner, puter og et bæresjal til min bror som skal ha baby i mars![]()
God søndag til deg ogsåGod søndag jenter![]()
Kos dere uteIngen planer enda. Men vi skal straks gå ut
Å??? Pga allergi?Jeg å snuppa å. Og det er egg forbud i barnehagen hennes så vi prøver å ha mye egg hjemme
Jeg er glad for å bli kvitt alt dette jeg har spart påSå koselig da![]()
Jepp. Ei som gikk i avdelingen hennes i fjor.og de har innført i hele barnehagen siden alt er såpass fellesÅ??? Pga allergi?
Huff da. Hans tur nå....Innom mens alle gutta er ute å leker alene
Mannen ligger skikkelig syk på sofaen![]()
Huff har ett mett rom med vogner,Jeg er glad for å bli kvitt alt dette jeg har spart på![]()
Så kjedelig daJepp. Ei som gikk i avdelingen hennes i fjor.og de har innført i hele barnehagen siden alt er såpass felles
JadaHuff da. Hans tur nå....
Veldig lurt å selgeHuff har ett mett rom med vogner,
Klær, leker o.l..... må begynne å selge tror je
Går helt greit. Har vært slik helt siden hun begynte i barnehagen. Så det er liksom en vaneSå kjedelig damen er jo forståelig
![]()
Ja det tror je... mye sykere enn deg hanJadaog du kan tro han er hardt rammet
![]()
Tror je må ta en salgsdag plutselig...Veldig lurt å selgejeg har solgt masse på Facebook
![]()
Godt dere kan kose dere med egg hjemme daGår helt greit. Har vært slik helt siden hun begynte i barnehagen. Så det er liksom en vane