Trenger litt påbegynnelseshjelp...

Trekløveret <3

Forumet er livet
Min mormor gikk bort nå i uken, og jeg har fått oppgaven med å skrive et takkekort til hjemmet hun bodde på. De har virkelig vært fantastiske med henne og familien ønsker et skikkelig flott kort som takk - og betrodde meg med den oppgaven da de syntes jeg er best å skrive/formulere meg... Men må si jeg føler meg skikkelig tom og vet ikke engang hvor jeg skal begynne...må ha mer enn en liten upersonlig setning... Litt hjelp noen?!

Skriv enkelt og ærlig, litt som du gjør her. Det er lett å få en mini skrivesperre når det betyr så mye, men så lenge budskapet kommer fram, er det sjelden nøye. :-) "Jeg vil takke dere alle for alt dere har gjort for mormor, dere har virkelig vært fantastiske med henne" og hva dette har betydd for dere alle. :-) Kondolerer! Jeg håper dere har mange gode minner!

Skriv enkelt og ærlig, litt som du gjør her. Det er lett å få en mini skrivesperre når det betyr så mye, men så lenge budskapet kommer fram, er det sjelden nøye. :) "Jeg vil takke dere alle for alt dere har gjort for mormor, dere har virkelig vært fantastiske med henne" og hva dette har betydd for dere alle. :) Kondolerer! Jeg håper dere har mange gode minner!

Signerer denne :) Kondolerer! Trist å miste noen som står en nær :(

Så trist :( ville startet med å skrive litt "dagbok-notater" og stikkord. Skriv rett fra hjertet og kort heller ned og omformuler deg når du føler fu har fått ut alt.

De gamle trenger så
lite, men de trenger
det lille så veldig.

Det er ikke de store
gledene som teller, men
å gjøre et stort nummer
ut av de små.
smile.gif

Lykken er å finne langs
veien, ikke ved enden av
veien, for da er reisen slutt

Skrive noe personlig og kanskje ha med et av disse diktene??

Kanskje du har noen spesielle hendelser du kan trekke frem der dere virkelig har sett omsorgen de har hatt???

Kondulerer!

Di kortene vi har fått på jobb som har gjort inntrykk på meg er enkle og likefrem slik andre skriver her! Trenger ikke alltid gruble så mye på hva en skal skrive....

Lykke til :-)

Kondolera så mykje.
Skriv ned ein kladd med alt du kjem på, episoder, ting du la merke til som utgjorde ein forskjell, kva dei som jobba der betydde for ho, men også for vissheten dykkar om at ho var godt ivareteke, minner osv. Så reinskriv du etterpå.
Som andre skriv her så er det viktigaste at det kjem frå hjertet, og sidan du sikkert er flink å formulera deg (du er jo valgt til å gjera det), så tippar eg at dette blir eit kort dei verkeleg setter pris på:)

Kondolerer så mye!

Synes du skal skrive det du har skrevet her.
Jobber selv på sykehjem, og vi har fått mange kort, både store og små. Noen skriver mye og andre skriver mindre.
Vi blir like glad for alle kortene, og ingenting føles egentlig upersonlig.
Vi blir kjempe glade og får en videre driv for å fortsette våres arbeid av selv det minste skryt :)
Man trenger ikke bestandig å si så mye, det handler mer om den som sier (skriver) det faktisk mener det!

Back
Topp