Skravletråd :)

Neinei, man må jo ikke alltid ha middag:) Jeg er skikkelig middagsmenneske da:D
Usj da, skjedd noe? Eller bare typ stått opp på feil ben dag?

Middag er godt det, men ikke like glad i å lage det som jeg er i å spise det :p haha
Har bare slike dager innimellom hvor jeg gjerne skulle hatt mammaen min her. Savnet som tar meg ;)

Middag er godt det, men ikke like glad i å lage det som jeg er i å spise det :p haha
Har bare slike dager innimellom hvor jeg gjerne skulle hatt mammaen min her. Savnet som tar meg ;)
Sender over en stor klem

Så bra da:) Håpe du kan holde på med treningen lenge fremover også da:)

Åja, skjønner. For dere vil ?:)
Jeg kunne ikke tenkt meg det, men syns det er synd det ikke går i arv. Min søster kan heller ikke tenke seg ta over nemlig.

Det er ganske mange ja:D Om ikke like i nærheten så er det greie avstander med bil og bybane. Den vi skal teste ut til uken ligger i sentrum for eks, og da tenker jeg vi tar bybanen ned:)

Håper jeg og :)

Han bryr seg ikke så mye tror jeg, men de vil jo at den skal bli i familien og jeg tar den gjerne :) mulig det blir å leie bort jordene da ;)

Kjekt å teste ut noen forskjellige steder og:)
Hvor lang tid tar det med bybanen da?

Skjønner;) Ikke alltid like gøy å kokkelere:P

Det må være lov med slike dager. Skjønner du savner henne:/

Håper jeg og :)

Han bryr seg ikke så mye tror jeg, men de vil jo at den skal bli i familien og jeg tar den gjerne :) mulig det blir å leie bort jordene da ;)

Kjekt å teste ut noen forskjellige steder og:)
Hvor lang tid tar det med bybanen da?

Leie bort jordene er jo helt greit. Mamma og de gjør det:)
Veldig kjekt:) Vel, vi triller bort til nærmeste bybanestopp på ca.10min, gjerne litt mer...hmm. Så tar det 10min ned.

Neida, var bare at pappa adde hatt bursdag, fortsatt ikke vent meg tilat haner borte.
Da forstår jeg godt at dagen ikke var så god. Sender over en klem og håper du har det bedre i dag :)

God kveld :) søss på overnatting, med hver vår dyne på sofaen og skal se reprise av liv og død og deretter bloggerne :) så i morgen reiser jeg 2 uke :)

Hva gjør dere ?

God kveld :) søss på overnatting, med hver vår dyne på sofaen og skal se reprise av liv og død og deretter bloggerne :) så i morgen reiser jeg 2 uke :)

Hva gjør dere ?
Heisann. Hvor skal du reise? :)

Sitter godt plantet på sofaen og ser csi miami ;)

Back
Topp