Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer med ny spireJa testene var negative etter SA allerede i slutten av novemberregner med jeg har hatt tidligere EL denne syklusen
![]()
Gratulerer med ny spire![]()
GRATULERER IGJEN!!hva var det jeg sa?
![]()
![]()
Jeg var på legevakten i dag jeg, fordi jeg har hatt stikninger og moderate "stølhets-smerter" nederst i magen. I tillegg er jeg litt hoven på begge sider der hvor eggstokkene sitter. Legen visste ikke helt hva det kunne være, men eggstokkbetennelse er utelukket ihvertfall siden crp var normal. Tok også en test, men de sa den var negativ for graviditet. Men nå er jeg bare 5 dpo, og det er vel uansett litt tidlig å teste? Smertene har gitt seg nå, men har lett hevelse fortsatt og føler meg støl, og er veldig trøtt.. Er det noen her som har opplevd noe lignende? har fortsatt temperatur på ca 1 grad+ fra det jeg vanligvis har. Skjønner ingenting.. :s
GRATULERER IGJEN!!hva var det jeg sa?
![]()
![]()
Jeg var på legevakten i dag jeg, fordi jeg har hatt stikninger og moderate "stølhets-smerter" nederst i magen. I tillegg er jeg litt hoven på begge sider der hvor eggstokkene sitter. Legen visste ikke helt hva det kunne være, men eggstokkbetennelse er utelukket ihvertfall siden crp var normal. Tok også en test, men de sa den var negativ for graviditet. Men nå er jeg bare 5 dpo, og det er vel uansett litt tidlig å teste? Smertene har gitt seg nå, men har lett hevelse fortsatt og føler meg støl, og er veldig trøtt.. Er det noen her som har opplevd noe lignende? har fortsatt temperatur på ca 1 grad+ fra det jeg vanligvis har. Skjønner ingenting.. :s
Sånn så alle mine tester ut etter at jeg ble gravidEr nok et godt tegn dette ja. Måtte til slutt kjøpe den digitale gravid/ikke gravid for å bli overbevist selv
![]()
Gratulerer!
Jeg får billigtester i posten i morgen!! Så da skal jeg legge ut bilde!Åh men det er jo veldig beroligende daSkal kjøpe digtal til uken bare for å få det svart på hvitt. Er litt gøy å se at det faktisk står "Gravid"
Hihi.
Tusen takk![]()
Jeg får billigtester i posten i morgen!! Så da skal jeg legge ut bilde!har en fornemmelse av en liten "klump" på høyre side der jeg tror livmora er
kan såvidt se det også ovenfra
men det er sikkert bare ønsketenkning x) Grugleder meg litt
![]()
![]()
Ja er visst detSå braspennende da! Er du 8 DPO i morgen?
Jeg ser en svak strek iallfallHei igjenkjøpte en rfsu test i går, og testet. Syns jeg kan se en svaaaaaaak svaaaaak strek.. men kan bare være skyggestrek da
kan dere se den? Tok bilde i svart hvitt, da det ble enklere å se den
men tok en billigtest i dag også, og den var negativ.. men har hørt rfsu raskt svar er mer følsom enn billigtester? Er 9 dpo i dag
![]()
Bra at ikke det er bare meg som ser den daJeg ser en svak strek iallfall![]()