fryseforsøk

minimeah

Glad i forumet
Snakka med sykehuset idag, og har klarsignal for fryseforsøk etter vektnedgang

De skal sende tabletter og vagitorier, samt diverse papir. Jeg er veeeldig nysgjerrig og lurer på om noen har lyst å si noe om hva jeg nå har begitt meg ut på. Har fra før bare et avbrutt forsøk hvor de tok ut egg og frøs det ene som var godt nok, føler jeg ikke aner hva jeg kan forvente meg nesten. Det er nok ikke så stort og skummelt som jeg føler nå, men jeg er så dårlig på å ikke vite

Fryseforsøk er tingen.

Har en sønn etter første fryseforsøk :)

Mye mindre styr med medisiner, og mye greiere hele opplegget synes jeg.

Åh, så bra! Krysser fingrene for at det ene egget jeg har vil være det jeg trenger :) jeg kan ikke si at en til omgang med egguthenting er det første jeg kunne tenkt meg i grunn.. vondt å gå og sitte og alt, og den uthentinga gjør VELDIG vondt for meg.. hva gjør man ikke for å nå målet..

Åh, så bra! Krysser fingrene for at det ene egget jeg har vil være det jeg trenger :) jeg kan ikke si at en til omgang med egguthenting er det første jeg kunne tenkt meg i grunn.. vondt å gå og sitte og alt, og den uthentinga gjør VELDIG vondt for meg.. hva gjør man ikke for å nå målet..
Fryseprinsessa mi er 3 år:) og ble gravid på frys for 2mnd siden men mistet:( skal sette inn på nytt nå på mandag:) hvilke medisiner får du da? D er ikke noe problem med frys. Bare ta litt medisin og møt op til en ultralyd der de ser at alt ser greit ut og må
Møte til innsetting noen dager etter. Ikke noe vondt! Eneste som er ekkelt er at du må ha full blære så kjennes ut som du tisser deg ut:) men d er jo ingenting i forhold til egguttak

Auda, full blære? :wtf:

Aner ikke hvilke medisiner jeg får. Skulle få tabletter jeg måtte begynne med på første mensdag, og vagitorier som jeg troor hun sa ikke skulle brukes før enten ultralyden eller innsettet:woot: husker virkelig ikke. Bra alt kommer i brevform også:dead:

Positiv erfaring med fryseforsøk her også! Mye mindre medisiner og styr:-) Er 33 uker på vei med en fryseprins<3 Masse lykke til med forsøket!

Det med full blære - det fikk ikke jeg beskjed om ved mitt fryseforsøk.

Skal visst være lettere å se å finne livmora på ultralyd. Var mer nøye på privat klinikk enn sykehuset da

Jeg har også en fryseprins, og som deg Me87 hadde dem ikke startet med det med full blære når du ble gravid, det var nesten helt nytt når jeg ble gravid i desember (jeg heter august-2011 på mammanett, september her fordi jeg ble medlem når jeg var gravid med termin i september-13 ;)) Jeg er også så heldig at på fryseforsøk trenger jeg ikke bruke noe medisiner heller :) full blære skal hjelpe til slik at de lettere ser at slimhinna i livmora er som den skal fikk jg beskjed om:) fryseforsøk er absolutt det enkleste, og ingen smerter, men jeg håper selvfølgelig ett av dem ferske jeg satt inn i går bestemmer seg for å bli inni der så jeg blir stor og rund xsmile3

Okei! Sikkert erfart at det var enklest med full blære og at det ga best resultat eller noe da. Må man ha det på ultralyden også?

Hihi, satt faktisk å leste på medisinene jeg skal bruke, og den ene er jo for kvinner med store plager i overgangsalderen. Trodde jeg skulle falle om:laughing001

Back
Topp