*mamma07og09*
Glad i forumet
Ja, dette er en strek som er positiv
Men vis den kom opp etter tidsfristen ville jeg tatt en clear blue imorgen eller over imorgen
Masse lykke til!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den kom opp like etter at begge rutene var rosa. Ca 4 min etter jeg dyppa den i urinJa, dette er en strek som er positivMen vis den kom opp etter tidsfristen ville jeg tatt en clear blue imorgen eller over imorgen
Masse lykke til!
Er helt klart en strek der. Er mange som for falsk positiv på rfsu testene :/ håper den blir sterkere.. evt prøv ett annet merke![]()
Den kom opp like etter at begge rutene var rosa. Ca 4 min etter jeg dyppa den i urin![]()
Høres lovende utTesta med en legetest igår, der det skulle komme opp tre streker hvis den var positiv. Fikk da 3 streker![]()
Har kjent at kroppen har vært anneledes denne prøveperioden. Har kjent stikkinger, som milde menssmerter, i hver pp. Men denne gangen har det vært kraftige stikkinger, nesten så det gjør vondt. Og puppene har blitt veldig ømme, føles veldig harde. Har kjent dette tidligere også, men denne gangen er det på en helt annen måte![]()
Send en beskjed til admiOi, kom den opp likvel. Jeg laga en til, da kan den slettes. Noen som vet hvordan jeg gjør det?
Oi. Jeg ser først nå at jeg har skrevet at streken kom ETTER tidsfristen i innlegget om RFSU testen. Hehehe, jeg mente selvfølgelig FØR tidsfristen....Ja, dette er en strek som er positivMen vis den kom opp etter tidsfristen ville jeg tatt en clear blue imorgen eller over imorgen
Masse lykke til!
Jeg fikk positiv test på ettermiddagen. Å jeg var nok mindre en 12dpo. Jeg hadde nok ikkje klart å vente;-p men prøv å holde deg noen timer, så urinen blir konsetrert![]()
Gratulerer så myeFikk denne nå ikveld![]()
Da takker jeg for meg her inne. Tusen takk for all støtte og gode råd her inne. Håper dere andre også får em spire snart![]()