Hva tror dere?

Ja, dette er en strek som er positiv :) Men vis den kom opp etter tidsfristen ville jeg tatt en clear blue imorgen eller over imorgen :) Masse lykke til!

Er helt klart en strek der. Er mange som for falsk positiv på rfsu testene :/ håper den blir sterkere.. evt prøv ett annet merke :)

Er helt klart en strek der. Er mange som for falsk positiv på rfsu testene :/ håper den blir sterkere.. evt prøv ett annet merke :)

Testa med en legetest igår, der det skulle komme opp tre streker hvis den var positiv. Fikk da 3 streker :)

Har kjent at kroppen har vært anneledes denne prøveperioden. Har kjent stikkinger, som milde menssmerter, i hver pp. Men denne gangen har det vært kraftige stikkinger, nesten så det gjør vondt. Og puppene har blitt veldig ømme, føles veldig harde. Har kjent dette tidligere også, men denne gangen er det på en helt annen måte :)

iiik, det er nesten ikke til å tro. Hadde egentlig bestemt meg for at det ikke klaffa denne gangen heller ganske tidlig. Så har gått med ei innstilling på at enten så blir det, eller så blir det ikke. Har strikket veldig mye, og tenkt svært lite på alt med baby egentlig. Var å besøkte en nyfødt baby forrige uke, da jeg fikk den lille i hendene mine kjente jeg hvor mye jeg ønsket å bli gravid nå.

Tar digitaltest på torsdag, for å være på den sikre siden :)

Testa med en legetest igår, der det skulle komme opp tre streker hvis den var positiv. Fikk da 3 streker :)

Har kjent at kroppen har vært anneledes denne prøveperioden. Har kjent stikkinger, som milde menssmerter, i hver pp. Men denne gangen har det vært kraftige stikkinger, nesten så det gjør vondt. Og puppene har blitt veldig ømme, føles veldig harde. Har kjent dette tidligere også, men denne gangen er det på en helt annen måte :)
Høres lovende ut :) Gratulerer :D

Hei!

Kan jeg ta CB digital på kveldsurin ikveld? Jeg er enten 12 eller 13 dpo idag. Litt usikker da syklusen min har variert fra 27 til 26 dager siste månendene. Hvor lenge må jeg evt. holde meg før jeg bruker den? Unngå å drikke?

Jeg fikk positiv test på ettermiddagen. Å jeg var nok mindre en 12dpo. Jeg hadde nok ikkje klart å vente;-p men prøv å holde deg noen timer, så urinen blir konsetrert:)

Jeg fikk positiv test på ettermiddagen. Å jeg var nok mindre en 12dpo. Jeg hadde nok ikkje klart å vente;-p men prøv å holde deg noen timer, så urinen blir konsetrert:)

Har nå holdt meg sia klokka 4, drakk et glass saft til middagen kl halv 5. Hvor mye lengre skal jeg holde meg? :) Surt å kaste bort en dyrtest fordi at jeg ikke holdt meg lenge nok ;D

Siden du fikk svak positiv for to dager siden så tenker jeg det sikkert går bra:-D dersom du er gravid har jo hcg steget mye til nå:-D du blir nok ikke skuffet. Lykke til:-D

Det er så utrolig nervepirrende dette her.. Sist jeg var helt sikker på at det hadde klaffa så fikk jeg "ikke gravid" slengt i tryne. Fikk da også en strek på BT, men den var så svak at jeg ikke så om den var grå eller rosa. Aldri fått tydelig rosa strek før, så håpet er skyhøyt nå.

Gratulerer så masse :-D september bebi da på deg:-D lykke til med graviditeten

Back
Topp