Pocahontas79
Betatt av forumet
Får trøste meg med det daJa, er visst det. Føles helt pyton for mor, mens spiren har det helt topp![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får trøste meg med det daJa, er visst det. Føles helt pyton for mor, mens spiren har det helt topp![]()
Nå høres dette kanskje helt latterlig ut, men jeg har begynt å bekymre meg for at det går bedre med overstimuleringen... Siden hcg trigger overstimuleringen, burde den jo bli verre eller? Betyr det at hcg-nivået mitt ikke stiger som det skal siden jeg ikke er blitt merkbart verre?
Fremdeles oppblåst og stinn, spesielt på slutten av dagen, men ikke smerter eller problemer med å gå. Tappet 1,2 liter fra buken på torsdag.
Men har du ikke testet hcg?Nå høres dette kanskje helt latterlig ut, men jeg har begynt å bekymre meg for at det går bedre med overstimuleringen... Siden hcg trigger overstimuleringen, burde den jo bli verre eller? Betyr det at hcg-nivået mitt ikke stiger som det skal siden jeg ikke er blitt merkbart verre?
Fremdeles oppblåst og stinn, spesielt på slutten av dagen, men ikke smerter eller problemer med å gå. Tappet 1,2 liter fra buken på torsdag.
Håper du har rett i det. Nå er det nesten sånn at jeg vil smertene skal komme tilbake, hehe. Huff, mye å bekymre seg for. De på klinikken min mente jeg ville plages av dette lenge, er jo absolutt ikke kvitt det, men føler meg definitivt bedre. Blir derfor bekymret for at det er blitt bedre. Høres overhysterisk ut nå kanskje men..Overstimuleringen trigger vel bare en stund for så å gå ned igjen når egg posene minsker etter hva jeg har blitt fortalt. Og hvis den ikke var så alvorlig så går der vel fortere over?![]()
Håper du har rett i det. Nå er det nesten sånn at jeg vil smertene skal komme tilbake, hehe. Huff, mye å bekymre seg for. De på klinikken min mente jeg ville plages av dette lenge, er jo absolutt ikke kvitt det, men føler meg definitivt bedre. Blir derfor bekymret for at det er blitt bedre. Høres overhysterisk ut nå kanskje men..![]()
Nei, har ikke tatt flere blodprøver. Er det dumt?
Har tatt 3 graviditetstester selv. Den første var svakere enn de to andre, men de to siste tatt 19. og 21. desember var ca like sterke. Er det dårlig tegn? Tok de på litt ulikt tidspunkt (noe senere på dagen den jeg tok i går).
Er julestengt der, men har fått mobilnummeret til en av legene, så jeg kan jo sende ham en meldig. Har veldig vondt i ryggen i perioder da, så tar det som et tegn på graviditeten.Skjønner tankegangen din altsåKanskje du skulle ringt klinikken din å hørt?
Akkurat nå vil jeg bare bli kvitt smertene!
Men jeg tar blodprøver hver dag, så får vite om det plutselig skulle gå galt.
De er rimelig sterke de to testene fra 19. og 21. Tar nok en om noen dager igjen. Skal prøve å slsppe av og nyte at jeg er blitt gravid!!Jeg mente hjemmetester ja, graviditetstester.
Nei, det er ikke et dårlig tegn. Tror ikke du trenger å bekymre deg![]()
Er julestengt der, men har fått mobilnummeret til en av legene, så jeg kan jo sende ham en meldig. Har veldig vondt i ryggen i perioder da, så tar det som et tegn på graviditeten.
Skjønner du vil bli kvitt plagene, særlig nå som julen nærmer seg. Må være betryggende med jevnlige prøver da.
Jeg tror nok jeg bekymrer meg unødvendig, har en lei tendens til det (hehe). Var jo redd jeg aldri skulle kunne bli gravid-men jammen satt spiren på første IVF-forsøk.
Fått snakket med legen min nå og også fått tatt hcg-prøver som jeg får svar på i romjulen, så roligere nåDet hjelper nok ikke på å være bekymret for spiren, så hvis du får til så slapp litt mer av så blir sikkert gro forholdene de beste![]()
Vi får bare krysse fingrene for at spirene holder ut til august![]()
Det var bra, litt lettere å slappe av daFått snakket med legen min nå og også fått tatt hcg-prøver som jeg får svar på i romjulen, så roligere nåSkal nyte julaften og kose meg
Håper formen din er bedre, at du er ute fea sykehuset og får en fin jul!
Spirene skal sitte til august ja!!![]()
Det går bedre nåHvordan går det med deg og overstimuleringen, @soplim? Jeg har fremdeles en del vann i eggstokker og buk og er ennå sykemeldt. Tar blodfortynnende sprøyter. Skal på ny UL til uken. Lurer på hvor lenge overstimulering kan vare? Er øm og ganske stor i magen også. Selv om det er mye bedre enn det var.
Oi, ja full jobb hadde vært umulig for meg. Men plages i tillegg av noen andre graviditetssymptomer.Det går bedre nåhar fortsatt endel væske i buken og den ene eggstokken er rimelig stor. Begynte i full jobb på mandag, men tror jeg må krype til korset og be om 50% sykemelding. Går på jevnlige kontroller på sykehuset og blodfortynnende sprøyter jeg og. Det tar visst lang tid. Legen sa i dag at hvertfall 2 uker til. Men så lenge man merker bedring så er det et bra tegn
![]()