Felles skravle 2015

Oppdatering kl 15:43

2. Lilleblomst_15 1.172
4. Musemor med to små og en i magen 810
5. Lillefrø15 802
8. Sara 689
16. lizzed 473
33. Kengu 249
47. Lanterne 178

Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 2.000 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 2.000 innlegg må man innen dagens slutt ha 774 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 5 øverste ajur.

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/godt-nytt-År-hva-ønsker-du-å-vinne-i-topp-100-januar.1736109/

Oppdatering kl 15:43

2. Lilleblomst_15 1.172
4. Musemor med to små og en i magen 810
5. Lillefrø15 802
8. Sara 689
16. lizzed 473
33. Kengu 249
47. Lanterne 178

Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 2.000 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 2.000 innlegg må man innen dagens slutt ha 774 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 5 øverste ajur.

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/godt-nytt-År-hva-ønsker-du-å-vinne-i-topp-100-januar.1736109/
Så flink du er :-) rolig her idag da..

Jeg har vært på jobb, og ikke hatt mulighet til å skravle.
Nå er jeg hjemme igjen så det kan vi fort gjøre noe med :P
Selvfølgelig, forutsatt at jeg har noen å skravle med
Jeg ligger her jeg.. mannen har hentet ny kommode og symaskinen min (vet ikke om jeg egentlig får den enda :-P ) så skulle ha ryddet på plass, men ikke no overskudd.. skriver handleliste så han kan dra å handle litt mat.. planer for kvelden du da?

Jeg er på jobb, i ca 3,5 time til etter planen. Jeg er trøtt og lei, men det går nok bra. Det gjorde det sist uke i alle fall.

Jeg er på jobb, i ca 3,5 time til etter planen. Jeg er trøtt og lei, men det går nok bra. Det gjorde det sist uke i alle fall.
Blir sliten bare av å tenke på det!

Jeg er veldig sliten, og akkurat når jeg skrev det var lydnivået dere litt for intenst.
De sitter og spiser kveldsmat.

Etter det, blir vel sittende å se TV, og så skal jeg sette på en tørketrommel og henge opp litt klær.
Ikke press deg selv for mye nå da..! Er ikke mannen hjemme?

Snill han er, mannen min har tilbudt seg å ta ukeshandelen til helge, jeg er i "sjokk" :P
Tror han ble litt redd ut i fra hvor sliten jeg var etter handelen på lørdag.

Lurer på hvor mye han kommer til å glemme :P
De er så søte når de tar vare på oss sånn..!! Mannen her hater jo å dra i matbutikken.. han merker nok veldig godt hvor sliten jeg er og at jeg har vondt, selv om jeg prøver å ikke klage.. han spør både titt og ofte..

Back
Topp