Lillefrø15
Forumet er livet
God den daBifflapskaus fra fjordland. Helt ok mat det.
Overtid igjen, ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God den daBifflapskaus fra fjordland. Helt ok mat det.
Overtid igjen, ja
Så flink du erOppdatering kl 15:43
2. Lilleblomst_15 1.172
4. Musemor med to små og en i magen 810
5. Lillefrø15 802
8. Sara 689
16. lizzed 473
33. Kengu 249
47. Lanterne 178
Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 2.000 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 2.000 innlegg må man innen dagens slutt ha 774 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 5 øverste ajur.
Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/godt-nytt-År-hva-ønsker-du-å-vinne-i-topp-100-januar.1736109/
Jeg har vært på jobb, og ikke hatt mulighet til å skravle.Så flink du errolig her idag da..
Å det er godtHjemmelaget fiskesuppe. Sen var god
![]()
Jeg ligger her jeg.. mannen har hentet ny kommode og symaskinen min (vet ikke om jeg egentlig får den endaJeg har vært på jobb, og ikke hatt mulighet til å skravle.
Nå er jeg hjemme igjen så det kan vi fort gjøre noe med
Selvfølgelig, forutsatt at jeg har noen å skravle med
Først og fremst få ungene i sengJeg ligger her jeg.. mannen har hentet ny kommode og symaskinen min (vet ikke om jeg egentlig får den enda) så skulle ha ryddet på plass, men ikke no overskudd.. skriver handleliste så han kan dra å handle litt mat.. planer for kvelden du da?
Blir sliten bare av å tenke på det!Jeg er på jobb, i ca 3,5 time til etter planen. Jeg er trøtt og lei, men det går nok bra. Det gjorde det sist uke i alle fall.
Det er vel en grei plan.. legger de seg rundt nå?Først og fremst få ungene i seng
Jeg er veldig sliten, og akkurat når jeg skrev det var lydnivået dere litt for intenst.Det er vel en grei plan.. legger de seg rundt nå?
Ikke press deg selv for mye nå da..! Er ikke mannen hjemme?Jeg er veldig sliten, og akkurat når jeg skrev det var lydnivået dere litt for intenst.
De sitter og spiser kveldsmat.
Etter det, blir vel sittende å se TV, og så skal jeg sette på en tørketrommel og henge opp litt klær.
Jo da.Ikke press deg selv for mye nå da..! Er ikke mannen hjemme?
OkJo da.
Han holdt på med oppvasken samtidig som han lagde kveldsmaten.
Jeg satt for det meste rolig og bare hørte på
Yngste er i seng nå, og eldste skal snart på badet.
Så deilig.Oknå dro mannen ut for å handle
![]()
Her også, men han tilbydde seg siden jeg ikke er i form..Så deilig.
Her er det som regel jeg som drar og handler.
Jeg også...Blir sliten bare av å tenke på det!
Håper du kan ta det litt med ro etter uke 8.. kan ikke være bra for noenting!Jeg også...
Ja, blir det er levert til revisor skal jeg ta det med roHåper du kan ta det litt med ro etter uke 8.. kan ikke være bra for noenting!
Snill han er, mannen min har tilbudt seg å ta ukeshandelen til helge, jeg er i "sjokk"Her også, men han tilbydde seg siden jeg ikke er i form..
De er så søte når de tar vare på oss sånn..!! Mannen her hater jo å dra i matbutikken.. han merker nok veldig godt hvor sliten jeg er og at jeg har vondt, selv om jeg prøver å ikke klage.. han spør både titt og ofte..Snill han er, mannen min har tilbudt seg å ta ukeshandelen til helge, jeg er i "sjokk"
Tror han ble litt redd ut i fra hvor sliten jeg var etter handelen på lørdag.
Lurer på hvor mye han kommer til å glemme![]()