Tre barn i bil!!

Vi har golf og får plass til 2 beltestoler og 1 bakovervendt. :)

Hvilken type bil ville dere ha valgt for 3 barn som da er 31/2 år, 2 år og nyfødt? Hvilke stoler anbefaler dere og hvor skal alle 3 plasseres? Vi har en passat stasjonsvogn nå.

Jeg kjører rundt i Ford S-max. Stor flerbruksbil med separate baksetet = megagod plass til barneseter. Jeg har et bakovervendt og to beltestoler baki nå, alle tre står i isofix, og begge ungene i beltestolene klarer å sette på beltet selv, det er med andre ord gooood plass ;) De gangene vi har opp det ene setet i 3. seterad triller jeg lett inn vogna ved siden av...elsker bilen min :D

Vi er i samme situasjon. Jeg har alltid sag Ford s-max til min kjære,men han har ikke gitt seg så ville prøve diverse andre biler. Det går med Touran, men synes faktisk det ble litt trangt da også, Ford S-max er hakket breiere.
Så nå er det den bilen vi går for, men de forsvinner fort når de blir lagt ut på brukmarkedet.

Jeg kjører rundt i Ford S-max. Stor flerbruksbil med separate baksetet = megagod plass til barneseter. Jeg har et bakovervendt og to beltestoler baki nå, alle tre står i isofix, og begge ungene i beltestolene klarer å sette på beltet selv, det er med andre ord gooood plass ;) De gangene vi har opp det ene setet i 3. seterad triller jeg lett inn vogna ved siden av...elsker bilen min :D

Hvilken modell har dere? Skulle gjerne ha vist når S-maxen kom med 3 isofixfester i bilen ;)

Back
Topp