Hva ser du frem til i 2015?

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Har du/dere noen spesielle planer for 2015?
Noe du håper skal skje?
Noen drømmer og forventninger for det nye året?:)

Fødsel i april! :D Jeg har en drøm om at den skal starte av seg selv denne gangen. ;) Ellers håper jeg på et år hvor jeg har mer energi, god helse hos oss alle i familien og at svigermor lykkes med butikken sin. :)

Ja, og så klart håper og drømmer jeg om fred på jord og alt det der. ;)

Gleder meg til å følge babyens første år, og å se de to barna mine begynne å få mer glede av hverandre. <3
Gleder meg også til å få pusset opp soverommet til eldste, og ikke minst kjøkkenet!
Og til høsten begynner jeg på lærerutdannelsen min.
Livet smiler, og det ser ut som 2015 blir et fantastisk år for oss :D

Gleder meg til å få kroppen min tilbake, slutte å være kvalm og kaste opp :D
Ser også frem til at ungene får et søsken til og at vi skal pusse opp mye av huset :)

Termin om 48 dager!
Permisjon sammen med den lille prinsessen
Pause fra jobb så lenge er ikke feil. Stressende jobb så har nok godt av å slappe av

Vi skal kjøpe ny bil snart, mye større, og mye sterkere så hver kjøretur ikke blir en irritasjon. Kjøpet er avtalt, venter bare på å få den omregistrert fra lastebil til personbil så kan vi overta den.
Vi flytter i slutten av mnd. Gleder meg til mer plass, og slippe å dodge huseieren hver gang jeg skal ut, så han ikke finner mer å trakassere oss med.
Gruer meg til å begynne å jobbe igjen, men tror jeg har godt av å komme meg ut av huset og være voksen, ikke bare mamma 24/7.
Gleder meg til sommerferie i Danmark, og bryllupet til min onkel like etterpå.

Gleder meg mest av alt til å se babyen min vokse og utvikle seg. :Heartblue

Og hvis bekkenløsningen slipper og prolapssmertene gir seg blir det kanskje prøving igjen til høsten. :love7

Drømmer om fast jobb, og ikke bare vikariat ;)

Ellers ser jeg fram til lysere tider! Og sommerferien, selvom vi ikke har lagt konkrete planer enda :)

Gleder meg til kolikken er over og at den nyfødte og ettåringen kan kose seg i hverandres selskap.

Fødsel i april! :D Jeg har en drøm om at den skal starte av seg selv denne gangen. ;) Ellers håper jeg på et år hvor jeg har mer energi, god helse hos oss alle i familien og at svigermor lykkes med butikken sin. :)

Ja, og så klart håper og drømmer jeg om fred på jord og alt det der. ;)

Åh, så spennende da! Det går fort til april:)
Har hun startet opp butikk ja? Nettbutikk eller?:)

Gleder meg til å følge babyens første år, og å se de to barna mine begynne å få mer glede av hverandre. <3
Gleder meg også til å få pusset opp soverommet til eldste, og ikke minst kjøkkenet!
Og til høsten begynner jeg på lærerutdannelsen min.
Livet smiler, og det ser ut som 2015 blir et fantastisk år for oss :D

Mye å se frem til du:D
Lykke til med alt sammen:)
Har relativt nytt kjøkken her selv, herlig:)

Her satser vi på brylupp innen 2015 er omme<3<3
Vi håper videre å bli gravide snart:D
Ellers at huset blir mer og mer ferdig:D
Følge utviklingen til guttungen og se han vokser til. Oppstart i barnehagen m.m.:)

Gleder meg til å få kroppen min tilbake, slutte å være kvalm og kaste opp :D
Ser også frem til at ungene får et søsken til og at vi skal pusse opp mye av huset :)

Huff ja, ser den...Kan ikke være noe særlig med den kvalmen. Jeg slapp helt unna sist svangerskap...Er jo lov å håpe jeg er like heldig neste gang;)

Så kjekt å pusse opp da. Det er mye av vår hverdag gitt:p Har dere et opppussingsprosjekt eller bare ønsker fornye og pusse opp litt kanskje:)?

Åh. så kult da. Selv hadde jeg nok slitt:p Skal ikke skryte på meg noe god form her...
Mannen skal i år da:D Jeg og unga får heller være heiagjeng;)

Ser frem til fødsel i februar/ mars :-) også til å ha fri i nesten ett år sammen med lille gutten min.

Kommer til å skje så mye nytt dette året. Jenten vår som begynner i bhg. Vi har kjøpt vår første leilighet. Håper også på å bli gravid snart. Blir spennende alt sammen

Sent from my iPhone using BV Forum

Gleder meg til å få et barn til i august :)
Ellers ser jeg frem til og få revet leiligheten i huset vårt ig pusse opp resten :D

Eldste starter på skolen og minste i bhg i august :-)
Kanskje mer opppussing :-)
Forhåpentligvis avklare jobbsituasjonen til sambo :-)
Vurdere å starte videreutdanning :-)
Første bursdag til minsten :-)

Termin om 48 dager!
Permisjon sammen med den lille prinsessen
Pause fra jobb så lenge er ikke feil. Stressende jobb så har nok godt av å slappe av

Oi oi!! Lykke til i innspurten:D
Kose dere masse i permisjonen:)
Vi skal kjøpe ny bil snart, mye større, og mye sterkere så hver kjøretur ikke blir en irritasjon. Kjøpet er avtalt, venter bare på å få den omregistrert fra lastebil til personbil så kan vi overta den.
Vi flytter i slutten av mnd. Gleder meg til mer plass, og slippe å dodge huseieren hver gang jeg skal ut, så han ikke finner mer å trakassere oss med.
Gruer meg til å begynne å jobbe igjen, men tror jeg har godt av å komme meg ut av huset og være voksen, ikke bare mamma 24/7.
Gleder meg til sommerferie i Danmark, og bryllupet til min onkel like etterpå.

Gleder meg mest av alt til å se babyen min vokse og utvikle seg. :Heartblue

Og hvis bekkenløsningen slipper og prolapssmertene gir seg blir det kanskje prøving igjen til høsten. :love7

Gratiss med både bil og hus:)
Jada, ikke sikkert det blir så gale med litt jobb igjen. Treffe kolleager etc:)
Danmark er så fint å reise til:)
Drømmer om fast jobb, og ikke bare vikariat ;)

Ellers ser jeg fram til lysere tider! Og sommerferien, selvom vi ikke har lagt konkrete planer enda :)

Er jo så klart en fordel med fast ja. Hva jobber du med da?:)
Gleder meg til det blir lysere selv:D Eneste som er sikkert her er at vi skal til ullared:P

Baby nummer to som kommer i august:-) og litt mer kortsiktig ser jeg frem til sydenferie i påsken med familien min:-)

Back
Topp