Tipper det går fint siden hun så tidlig er villig til å smakenei det er ikke mye hun ikke liker, hender seg hun ikke vil ha mat, men det er absolutt ikke for at hun nekter å smake på det, men det gjenstår å se hvor lenge det varer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tipper det går fint siden hun så tidlig er villig til å smakenei det er ikke mye hun ikke liker, hender seg hun ikke vil ha mat, men det er absolutt ikke for at hun nekter å smake på det, men det gjenstår å se hvor lenge det varer
Det hadde ikke skadet tror jegja det tror je også, kan jo hende vi får litt inspirasjon inn på våre kjøkken også![]()
Håper du har sovet godttitter innom å sier god natt, nå skal jeg finne senga.
I morgen er det hverdagen igjen, og jeg studerer nok engang på hvor helga ble av.....
Jeg tar gjerne littTitter innom etter å ha gravd fram bilen under nye 10 cm med nysnø..... nå har jeg absolutt nok snø så dere som ønsket dere kan gjerne overta.....![]()
Ha en fin dag alle sammen![]()
Kanskje ;-)er det noe flytting i sikte?
Hehe skjønner den ;-)ja det har bøtta ned i helga, så nå har jeg så je klarer meg til påske![]()
Det skal jeg nok få ordnet ja ;-)gleder meg, da kan vi kanskje få litt egyptisk inspirasjon og opplæring da![]()
Det skal jeg ;-)Haha....da får du pøse på![]()
Neimen da! :-o kurs igjen! :-oOg mandag blir hektisk
Mannen drar 3 dager på kurs! Og jeg blir alene med gutta...ikke lett å rekke jobben da gitt
![]()
Haha kan signere denne ;-)Titter innom etter å ha gravd fram bilen under nye 10 cm med nysnø..... nå har jeg absolutt nok snø så dere som ønsket dere kan gjerne overta.....![]()
Ha en fin dag alle sammen![]()
God morgen snuppa :-DGod morgen jenter![]()
Mmm...det er snadderDet skal jeg ;-)
Gleder meg til ovnsbakte grønnsaker ;-)
God dagGod morgen snuppa :-D
Er det <3Mmm...det er snadder![]()
Haha du er da på noen kurs du også ;-) så er vel en grei balanse i det ;-)Ikke sant?!hjelpe meg
![]()
Håper det da. For hun spiser det meste bare hun vilTipper det går fint siden hun så tidlig er villig til å smake![]()
Ikke her hellerDet hadde ikke skadet tror jeg![]()