Slutt på dinosauruser i Oslo :(

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Trist. Men ser at de vil sette dinosaurer og "ida" over til zoologisk imens, så da blir jo ikke alt borte. :)

Åh, jeg har gledet meg sånn til guttungen ble stor nok. Nå er hsn det og elsker det. Og da er jeg for sen....

Så trist. :( Barna mine synes det er et av høydepunktene når vi er i Oslo. Bra de i det minste flytter Ida da.

Åh det er jo kjæmpetrasig. Jeg og min mann tok med poden i "dinosaurdillatiden" på Oslotur for noen år siden og hadde en fantastisk dag på museumet :)

Aldri vært der, aldri sett noe slikt selv, men er oppvokst i Elverum med skogbruksmuseet, så skjønner hva du mener.
Samboer elsker dinosaurer, og bodd i Oslo, så regner med han har sett de...
Skulle ønske de beholdt dem, slik at vi en dag kunne tatt med vår kommende sønn dit, i og med at han kommer til å vokse opp med en del dinosaurer rundt seg :/
Synd...

De kommer jo tilbake en dag da, men hvor lang tid det skal ta virker som om de ikke vet :-(

Men skjønner godt at de må få restaurert bygningen og synd det skal måtte koste såpass mye og at staten ikke vil hjelpe til for kan jo ta flere år før de er ferdige når de tilogmed ikke blir prioritert i budsjettet til noen ikke engang universitetet :-(

Back
Topp