Søsken med på UL

EJ

❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡ Maibarna ♡
Ville du/har du tatt med eldre søsken på UL? Tenker ikkje på OUL, men ekstra ul...
Kvifor/ kvifor ikkje?

Nei, barnet kan heller få se bilder/ video i etterkant. Sett at det ble funnet noe galt?!

Nei, ville ikke det. Hadde heller vist bilde. Skummelt å tenke på hva man skal si dersom noe skulle gå gærnt. Må jo være nokså traumatisk!

Eg ønske ikkje å ha med - tenk om ein finner noko feil eller slikt.
Men gubben vil gjerne ha med dattra på ein ul.

Så lenge alt er ok på oul så tenker jeg det er greit. Men man vet jo aldri, dere er jo på ekstra sjekker pga tvillinger og da kan jo ting skje. Uff det var litt klønete sagt men...du skjønner kanskje hva jeg mener? Det er en grunn til at det er ekstra sjekker. Hadde ekstra ul hver mnd selv og var alltid spent på om det var noe som hadde utviklet seg galt denne gangen selv om alt så fint ut sist. Anderledes med en ekstra ul "bare for å se baby". Tror også 3D er greit mtp å se at det er en baby - vanskelig å tolke disse svarte strekene for er barn :p Ville uansett hatt med en ekstra voksen i tillegg....

Kan han ikke filme skjermen med mobilen sin å vise henne?

Jeg hadde med min eldste på ul. Han var da 8,5 år og det var ikke så lenge siden sist vi hadde hatt en ul.
Han fikk vite det veldig tidlig at jeg var gravid siden jeg var så dårlig at jeg havnet på sykehuset. Og siden han fikk vite det så tidlig så snakket vi også en del om at det kunne gå galt. I tillegg hadde vi lyst til å involvere han mest mulig, jeg har han fra et tidligere forhold og vil ikke at han skal føle seg utenfor.
Det var en kjempeflott opplevelse. Han syntes det var stas og tok også egne bilder av skjermen. :)

Nei.

Jeg opplevde jo på ul i uke 36 at noe var galt...hadde nok med å stå på beina og få ringt mannen min...godt sønnen min (på da 4 år) ikke var med!

Jeg hadde med min, men han var halvannet år. Hadde ikke barnevakt og mannen var på sjøen.
Jeg var selv med mamma og pappa på oul da jeg var 13. Det var en stooor opplevelse ♡

Mini her skal få være med på 3D i uke 28 :)

Nei! Fordi det kan dukke opp uforutsette ting som jeg ikke vil at barnet mitt må være vitne til. Dessuten har de ikke 3D eller noe på sykehuset her, når jeg selv ikke greier å se om det er et menneske eller en furby, tror jeg ikke 4 åringen får store utbyttet heller ;)

Hadde med datteren min på ekstra ul da vi skulle sjekke om morkaken hadde flyttet på seg. Hun ble 8 år det året..

Nei! Fordi det kan dukke opp uforutsette ting som jeg ikke vil at barnet mitt må være vitne til. Dessuten har de ikke 3D eller noe på sykehuset her, når jeg selv ikke greier å se om det er et menneske eller en furby, tror jeg ikke 4 åringen får store utbyttet heller ;)

Man kan jo se det er et menneske etterhvert.:)

Jeg var selv på mange ekstra ul,hadde det skjedd i neste svangerskap også,kunne jeg fint hatt med kengubarnet på ul.

Nei!! Han er så urolig og skal plukke på alt og gjør alt han kan for å alltid få all oppmerksomhet så det hadde blitt veldig forstyrrende :)

Back
Topp