Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Bor du og i bergen?Her er det stengt i byen og sånn pga flom :O
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bor du og i bergen?Her er det stengt i byen og sånn pga flom :O
Det er litt kipt det..Noen ganger er det litt kjedelig å stå å lage mat når man er gravid...
Vin i maten, men ikke i kokken![]()
Hihi. Ikke blitt middag på deg ennå?![]()
NeiBor du og i bergen?![]()
Seeeeen middag for meg er kl 20. Hadde aldri overlevd uten middag så lenge (im a foodwreckDe spiser jo alltid veldig sen middag i helga? Etter at det bare er de voksne som er våkne?
Sen middag her er kl 18Seeeeen middag for meg er kl 20. Hadde aldri overlevd uten middag så lenge (im a foodwreck)
Eldste er akkurat i seng, rettelse, på vei ned trappen igjen.Hihi. Ikke blitt middag på deg ennå?![]()
Vi spiser litt middag sammen med barna også så vi er ikke helt uthungretDe spiser jo alltid veldig sen middag i helga? Etter at det bare er de voksne som er våkne?
JeppSer dere på hver gang vi møtes?![]()
Bare litt vind, ikke storm..Er det storm hos dere ? Her er det bare å holde seg inne! Under dyna med idrettsgallan og tente lys![]()
Nå ser jeg ikke Hver gang vi møtes, men syns Aqua Lene alltid virker kunstig, jegJepplitt "kunstig" hun aqualene føler jeg :-/
Ja, enig i det.. men liker programmet, så jeg må se likevel..Nå ser jeg ikke Hver gang vi møtes, men syns Aqua Lene alltid virker kunstig, jeg
Seeeeen middag for meg er kl 20. Hadde aldri overlevd uten middag så lenge (im a foodwreck)
Vi spiser litt middag sammen med barna også så vi er ikke helt uthungret
Heldig daBare litt vind, ikke storm..
Litt spesiell kanskje?Jepplitt "kunstig" hun aqualene føler jeg :-/
Ja, enigLitt spesiell kanskje?![]()
Men veldig fint programJa, enig
Da skulle jeg klart det jeg ogVi spiser litt middag sammen med barna også så vi er ikke helt uthungret