Positiv test så tidlig

Ser ut som du er gravid! Gratulerer :)

jeg testet positiv i uke 3, så det kan jo være du har hatt litt tidligere eggløsning og dermed kanskje en uke eller noe mer på vei enn du tror :)

Har ikm den 20. Hvis jeg skal stole på at denne syklusen er "normal" og jeg hadde el. Den 6. :) syns jeg kjente noe som kanskje kan være festesmerter isted, stikk i det jeg tror må være livmora, siden det var så langt nede :) men får bare være tålmodig, og la være å teste før jeg er minimum 10 dpo. Men tenker at jeg vil vente ytterligere til 13 dpo, om jeg klarer da x)

Åh, da har vi faktisk nogenlunde samme syklus. Mener jeg har Ikm den 21jan, og etter EL kalkulator skulle EL ha vært 6. Men tror EL har vært tidligere siden jeg allerede har fått positiv test. Har også hatt sånne stikk nederst i "magen", spesielt på venstreside. Når det kommer til utflod så er jeg veldig usikker, har ikke merket noe forskjell så jeg aner ikke når jeg hadde EL!

Så tidlig, så er det ikke rart den er svak ;) den blir nok bare sterkere og sterkere ;)!!!

Wææ tør liksom ikke å bli helt glad heller, er så redd for at det skal gå gaalt. Men håper den blir sterkere og sterkeree! :D og at det er din tur snart!

Wææ tør liksom ikke å bli helt glad heller, er så redd for at det skal gå gaalt. Men håper den blir sterkere og sterkeree! :D og at det er din tur snart!
Det gjør den helt sikkert! :) når den slår ut så tidlig er det jo ingen tvil :) ja håper det! Har det veldig på følelsen :) kjenner igjen sånn jeg hadde det sist jeg var gravid, man føler det liksom på kroppen :) jeg har begynt å murre litt i korsryggen i dag, og er stuptrøtt :) også kjenner jeg fortsatt stikninger i sidene og litt på midten :) får vente litt til med å teste jeg da, selv om det er veldig nervepirrende :p

Det gjør den helt sikkert! :) når den slår ut så tidlig er det jo ingen tvil :) ja håper det! Har det veldig på følelsen :) kjenner igjen sånn jeg hadde det sist jeg var gravid, man føler det liksom på kroppen :) jeg har begynt å murre litt i korsryggen i dag, og er stuptrøtt :) også kjenner jeg fortsatt stikninger i sidene og litt på midten :) får vente litt til med å teste jeg da, selv om det er veldig nervepirrende :p

Ååh så spennende! Det er gode tegn :D du må si ifra når du har fått testet :)

Joda de kan slå ut så tidlig :) du har hatt negative tester etter sa?

Back
Topp