Gjort på ellers i dag da?Okeidet er greit det da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gjort på ellers i dag da?Okeidet er greit det da
Pleier egentlig ikke å se på disse "talentshowene", men samboeren hadde på da jeg kom ut fra soverommet til gullet. Rakk å se et par stkflinke til tross for litt stive Eskil
morsomt..
![]()
Var innom jobben med sykemelding, også har jeg Lillesøss på besøk, så vi har laget mat og bakaGjort på ellers i dag da?
Vært sammen med lillesøss. Laget mat og spilt spillVar innom jobben med sykemelding, også har jeg Lillesøss på besøk, så vi har laget mat og bakadu da ?
Samme herVært sammen med lillesøss. Laget mat og spilt spillHvor gammel er søsteren din?
Hun er 14 og har autismeSamme herhun blir 18 neste måned
din da ?
ÅjaHun er 14 og har autismeTilbringer mye tid med henne
![]()
Ja, de er flotteÅjasøsken er så hærlig !! Bruker mye tid med min også ! Betyr alt
![]()
Så kjektJa, de er flotteHar en bror også som bare er 14 måneder yngre enn meg
![]()
JadaNoen som er våkne i natten?
Skjønner deg godt, jeg MÅ ha vinduet oppe! (Med mindre det er 20 minus, da går det fint å ha det igjenJadagubben har feber og vil ikke ha vinduet oppe! da får ikke jeg sove
Ja men fram til det må det være oppeSkjønner deg godt, jeg MÅ ha vinduet oppe! (Med mindre det er 20 minus, da går det fint å ha det igjen)
Ja, det er viktig!Ja men fram til det må det være oppe![]()
God morgen alle. Noen oppe?![]()
Våknet kl 7 av meg selv. Helt uten grunn og fikk ikke sove igjen :/Jeg er, pussig nok!
God morgen alle. Noen oppe?![]()
Ja er ikke såGod morgen! Jeg er oppe og lurer litt på hva jeg skal finne på nå fram til jobb egentlig hehe