Dere smarte jenter !

minesotesma

Elsker forumet
Februarlykke 2015
Maiblomstene 2016
Jeg er så usikker.. har jo kjøpt et maxi cossi cabriofix bilstol... så tenkte jeg da jeg skulle bruke bilstol posen jeg har fra sist i bistolen. . Skal jeg da montere nyfødt innlegget inni bilstol posen ? Eller skal den bare Være som den var og montere bilstol posen over nyfødt innlegget ?? Prøvde og montere det inni posen men ble så usikker ... håper noen vet :)

Vedlegg

• 1420758089438.jpg
    1420758089438.jpg
    69 KB · Visninger: 65
  • 1420758105321.jpg
    1420758105321.jpg
    52,7 KB · Visninger: 62
Jeg bare la bilstolposen utenpå, om du skjønner..
Ja skjønner hva du mener :) .. men Gjør det noe og legge det inni tror du ? .. jeg har ikke peiling... tenkte jeg skulle gjøre det klart så det ikke ble mye stress når vi skal kjøre hjem fra sykehuset :P tviler på mannen vett noe mer så tenkte jeg skulle ordne det :P

Jeg har ikke tenkt på å legge det inni egentlig, tenkte bare det var mest riktig at stolen var "sammensatt" riktig :P

Hehe.. vett ikke hvorfor jeg tenkte på det ..:P jeg bare tar det tilbake sånn som bilstol en egentlig er og legger posen over er vell mest riktig det , ble bare så usikker ;) haha

Jeg hadde nok bare latt nyfødtinnlegget ligge i stolen sånn som det skal være og lagt bilstolposen over :)

Back
Topp