Mener på det er det samme som imovaneHva med zoplicone? Den bruker jeg. Prøvd en del jeg også som jeg fikk veldig bivirkninger av.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mener på det er det samme som imovaneHva med zoplicone? Den bruker jeg. Prøvd en del jeg også som jeg fikk veldig bivirkninger av.
Mener på det er det samme som imovane
Takk! Sett noen av de, men resten kan jeg fint sjekke utPretty little liars
Grimm
Arrow
Scandal
Sons of anarchy
Prison break
Black orphan
Orange is the new black
Takk! Kom forresten på at jeg henger langt etter med One tree hillOne tree hill
Gilmore girls
Prison break
Jada men det er så kjedelig hehe
Hørtes ut som en koselig ettermiddag og en fin dag i dag da
Nå er jeg akkurat kommet inn døra etter jobb, så sitter å sløver litt siden frøkna er med ei venninne hjem fra skolen.
Hvilke har du sett?Takk! Sett noen av de, men resten kan jeg fint sjekke ut![]()
Her er det det jeg føler for å lage. Så en overraskelse hva som ender opp til middag hver dagGodt detLager du meny eller?
![]()
Jada, er ikke så gøy akkurat. Med litt musikk til hjelper det..så kan man danse samtidig
Vi har kost oss vettuuuAhaaa, fikk sagt noe til sjefen da
?
Begynt å se SoA, sett Arrow og Orange is the new blackHvilke har du sett?![]()
Oog sett noe av Grimm, men aldri fra starten av. Men har egentlig planlagt å se med typen, men vanskelig når han er så treigBegynt å se SoA, sett Arrow og Orange is the new black![]()
Begynt å se SoA, sett Arrow og Orange is the new black![]()
God smak i serier du da!Oog sett noe av Grimm, men aldri fra starten av. Men har egentlig planlagt å se med typen, men vanskelig når han er så treig![]()
Haha!God smak i serier du da!![]()
Hørtes godt ut!
Frøkna er med ei venninne hjem fra skolen og jeg er ikke sulten i dag så gidder ikke å fikse noe middag tenker jeg...
Hadde det samme som deg
Bare her var det Fjordland siden jeg er på jobb![]()
Haha...akkurat som her
Jeg handler, mannen hater det! Så nå måtte jeg gjemme unna masse lys i skuffer og skap![]()
Det er mulig. Skal høre med legenDet vet jeg ikke. Men har prøvd imovane og fikk bivirkninger. Men ingenting med zoplicone. Så kanskje de har noen forskjellige virkestoffer. Har ikke peiling.
OkeiHer er det det jeg føler for å lage. Så en overraskelse hva som ender opp til middag hver dag![]()
Ja må ha på musikk når sånt skal gjøres hehe
Nei han har hvert opptatt med Møter når jeg har hatt mulighet... så må ta det en annen dag...
Gjør detDet er mulig. Skal høre med legen![]()