Lønningsdag?

MammaTilNurket

Februar 14 :)
Noen andre som har lønningsdag i dag? Når fikk/får dere den utbetalt i så fall? Trodde den skulle være på konto senest i går siden det er røddag i dag, men er ikke kommet noe :/

Oi, spesielt. Vi har lønning 25. hver mnd, i desember kom det den 19.

Oi, spesielt. Vi har lønning 25. hver mnd, i desember kom det den 19.

Ja, satser på at noen på Lønn er på jobb i morgen :/ Vet at den ikke pleier å komme en uke før eller noe sånt selv om det er desember, men begynner å tro at de har glemt meg :p Er første lønning etter permisjon, så kan jo være de har glemt å sette den i gang igjen ;)

Har lønningsdag i dag, og fekk pengane på konto i går. Meiner det er vanlig praksis ved raude dagar:-)

Har lønningsdag i dag, og fekk pengane på konto i går. Meiner det er vanlig praksis ved raude dagar:)

Var det jeg og trodde :) Satser på at noen er på jobb i morgen da, så jeg får ringt å etterlyst pengene :)

Det SKAL være på konto siste virkedag før lønnsdato, det er ikke valgfritt, så derved er din lønn for sen. Ta kontakt med noen på lønn så fort de åpner og sjekk. Det burde vært ordnet før jul med betalingsfrist i går. Som en selvfølge.

Det SKAL være på konto siste virkedag før lønnsdato, det er ikke valgfritt, så derved er din lønn for sen. Ta kontakt med noen på lønn så fort de åpner og sjekk. Det burde vært ordnet før jul med betalingsfrist i går. Som en selvfølge.

Takk :) Ringer i morgen og hører hva som er skjedd.. Er første gangen på 5 år det er noe problem med lønnen da, så klarer ikke å bli så sint :) Men regningene forfaller jo uansett...

Skal egentlig inn dagen før hellig da... men har du samme bank som jobben? Kan være forsinkelser

Jeg har aldri fått siste virkedag før lønningsdagen når den havner i helg eller på røde dager :(

De kommer dagen etter...

Last edited:
Skal egentlig inn dagen før hellig da... men har du samme bank som jobben? Kan være forsinkelser

Nei, er forskjellige banker... Men den har aldri vært sein før likevel.. Satser på at jeg finner ut av det i morgen :)

Om du har lønningsdag 01. så skulle du fått i går ;)

Hvis min samboeren har lønning på helg eller på rød dag får han lønn 1 dag etter disse dagene ;)

Lønn skal være på konto senest på lønnimgsdag, ikke etter. Når datoen er på søndag så skal det.være der fredag.

Back
Topp