Smartphone med bra kamera?

Salvia

Forumet er livet
VIP
Julibarna2014
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Jeg har Samsung Galaxy S4, og er ikke fornøyd med kameraet.
I tillegg har jeg greid å knuse skjermen, så jeg vurderer å kjøpe ny mobil.

I tester jeg har sett scorer Nokia Lumia 1020 best på kamera, etterfulgt av Sony Xperia Z2.

Har du en av disse? Fornøyd/misfornøyd? Hvordan er kameraet?
:)

Hva er du ikke fornøyd med med der kameraet? Jeg er S5 og syns jeg får veldig fine bilder.

Jeg ville ihvertfall holdt meg unna Nokia, syns alle har problemer med de.

Hva er du ikke fornøyd med med der kameraet? Jeg er S5 og syns jeg får veldig fine bilder.

Jeg ville ihvertfall holdt meg unna Nokia, syns alle har problemer med de.
S4 tåler overhodet ikke bevegelse når lyset er bare litt under optimalt, og med en urolig baby er det nesten ikke mulig å bruke mobilkameraet. Speilrefleksen er litt tung å ta fram hele tiden. :)
Sambo har S5, men han bruker kameraet veldig lite, så jeg har ikke sammenligningsgrunnlag der.

S4 tåler overhodet ikke bevegelse når lyset er bare litt under optimalt, og med en urolig baby er det nesten ikke mulig å bruke mobilkameraet. Speilrefleksen er litt tung å ta fram hele tiden. :)
Sambo har S5, men han bruker kameraet veldig lite, så jeg har ikke sammenligningsgrunnlag der.

Skjønner :)

Har samsung note 3 og får fine bilder syns jeg. Nokia har jeg hørt så lite om. Men ei venninne av meg har sony og hu virker fornøyd med det hvertfall :)

Vedlegg

• 1420120131996.jpg
    1420120131996.jpg
    150,8 KB · Visninger: 42
Jeg hadde også samsung galaxy s4 fram til jul, å jeg var heller ikke fornøyd med kameraet.
Mannen har iphone 5s, og den synes jeg han tar brae bilder med, ivertfall sammenlignet med samsungen.
Til jul fikk jeg iphone 6, men har ikke rukket å teste ut kameraet enda.

Jeg har Samsung Galaxy S4, og er ikke fornøyd med kameraet.
I tillegg har jeg greid å knuse skjermen, så jeg vurderer å kjøpe ny mobil.

I tester jeg har sett scorer Nokia Lumia 1020 best på kamera, etterfulgt av Sony Xperia Z2.

Har du en av disse? Fornøyd/misfornøyd? Hvordan er kameraet?
:)
Jeg har Z2. Veldig fornøyd med mobil og kamera :)

Jeg har s5 og er fornøyd :)

Det er kun Iphone jeg har sett gode mobilbilder av. En venninne av meg tar like gode bilder som det jeg gjør med mitt speilrefleks i vanlig lys. Egentlig synes jeg hennes er bedre. Litt usikker på hvordan det er i mindre godt lys, men tror det er bra der og. Samsung og Sony må liksom ha alt optimalt for å få et godt bilde.
Når det er sagt så holder jeg meg unna Iphone sånn ellers.

Back
Topp