Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja altså mitt innlegg var mine reglerSom vanlig tenker jeg at folk får velge selv hva de legger i snopefritt. Poenget er i alle fall å endre på noe man føler at trenger å endres på. Signer her i tråden for hver snopefrie dag![]()
Ja til en snopefri hverdag!! Helga derimot... da er det lov å kose seg litt innenfor rimelighetens grenser.
Ja altså mitt innlegg var mine reglermåtte bare skrive det ned for da er jeg "tvungen" til å holde det
![]()
Ja til en snopefri hverdag!! Helga derimot... da er det lov å kose seg litt innenfor rimelighetens grenser.
Derfor jeg skriver at det får være opp til hver enkelt hva de legger i snopefriEnig. I helga må jeg ha litt sjokolade og en flaske Pepsi Max. I ukedagene er det slutt på snop, kaker og kjeks. Jeg kommer til å fråtse i frukt![]()
Kjenner jeg er litt på den at januar starter på mandag hahahahaI morgen er ikke hverdag, for det er rød dag
En av gjestene i kveld hadde med Sarah Bernards, så jeg "må" spise opp de i morgen. Og så skal vi til mine foreldre på middag, og der er det sikkert dessert. Vips så er det fredag og helg også, men skal begrense inntaket i helgen, har i grunn fått nok i jula.
Kjenner jeg er litt på den at januar starter på mandag hahahahahar nemlig to store sjokoladeplater og en pose godt og blandet i bilen...
![]()
![]()
Hehe det er helt sant detI morgen er ikke hverdag, for det er rød dag
En av gjestene i kveld hadde med Sarah Bernards, så jeg "må" spise opp de i morgen. Og så skal vi til mine foreldre på middag, og der er det sikkert dessert. Vips så er det fredag og helg også, men skal begrense inntaket i helgen, har i grunn fått nok i jula.
Hehe det er helt sant detmen jeg skal ha totalt snopekutt så da er det det samme om det er lørdag, søndag eller mandag her
![]()
Jupp! HahaSå det er hardt og brutalt slutt hos deg i dag da?
Samme her, jeg kutter ut 100%! Eneste dagen jeg har sagt det kan være sukker er på mannens bursdag og lillesøsters bursdag i februar. Så da ser jeg heller frem til det. Fort gjort å proppe i seg 1000 kalorier med snop i helgen, og da blir det bare ekstra jobb. 10kg skal vekk og da må jeg være streng med meg selvJupp! Hahajeg må det. Ellers blir det propping i trynet i helgene. Alltid vært slik for meg, enten eller
![]()
"Godt" jeg ikke er aleneSamme her, jeg kutter ut 100%! Eneste dagen jeg har sagt det kan være sukker er på mannens bursdag og lillesøsters bursdag i februar. Så da ser jeg heller frem til det. Fort gjort å proppe i seg 1000 kalorier med snop i helgen, og da blir det bare ekstra jobb. 10kg skal vekk og da må jeg være streng med meg selv![]()