Prematurklær i Levanger

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
Noen som vet hvor jeg kan få tak i det? Takk for svar

Hvis det finnes en butikk som fører "name it" vil jeg tro de har, har det i alle fall i butikken her og på nett, ned til str 40.
Hvis det er barnas hus i nærheten har de ofte en del til premature.
Lille lam har også prematurklær.

Er det gave eller?

(Bor dessverre laaangt fra levanger, så jeg aner jo ikke, men siden ingen hadde svart enda....:p)

Hvis det finnes en butikk som fører "name it" vil jeg tro de har, har det i alle fall i butikken her og på nett, ned til str 40.
Hvis det er barnas hus i nærheten har de ofte en del til premature.
Lille lam har også prematurklær.

Er det gave eller?

(Bor dessverre laaangt fra levanger, så jeg aner jo ikke, men siden ingen hadde svart enda....:p)
Er dessverre til meg jeg skal kjøpe. Mannen må ut å kjøpe imorgen å vi trenger visst str 44 eller 46 vil jeg tro. Er ikke fra Levanger selv så er ikke kjent selv

X - kids på Magneten har name it klær. På Magneten finner du også HM, Lindex og KappAhl, på alle de kjedene har jeg kjøpt str 44 da vi trengte det.

Lykke til, og håper det går bra med minien som trenger klærne :)

(Bor forresten i Levanger, så spør gjerne om det er andre ting dere lurer på).

X - kids på Magneten har name it klær. På Magneten finner du også HM, Lindex og KappAhl, på alle de kjedene har jeg kjøpt str 44 da vi trengte det.

Lykke til, og håper det går bra med minien som trenger klærne :)

(Bor forresten i Levanger, så spør gjerne om det er andre ting dere lurer på).
Takk for svar. Lille kommer i løpet av uka, kanskje er nyttårsbarn visst h*n kommer i løpet av de neste tre dagene. Håper å alt går bra. Er veldig spent. Vi har ingenting her vi, er på juleferie. Sånn kan det gå hehe. Kommer ikke til å glemme denne jula hvertfall.

Visst babyen er 44 cm så blir det str 44 da eller? Mannen som må ut å kjøpe. Jeg har utsikt til parkeringsplassen på Levanger sykehus hehe

Mulig de har noe på Tøff og Liten på Bo By'n på Verdal også. Går an å ringe å spørre i morgen. Er ikke langt i mellom Verdal og Levanger.

Lykke til!

Mulig de har noe på Tøff og Liten på Bo By'n på Verdal også. Går an å ringe å spørre i morgen. Er ikke langt i mellom Verdal og Levanger.

Lykke til!
Takk for tips.

Hva med å prøve brukt? Finnes nok salgssider på Facebook. Vil tro det finnes en for Levanger eller omkrets.

Det blir str 44 eller 50. De passer ofte klærne selv om de er noen cm større enn str. Mi eldste var 45 cm når hun var født og svømte i 50. Hun brukte det likevel , da det ikke var mye å få tak i der vi bodde :-) Lykke til! Hvor langt er du på vei?

Det blir str 44 eller 50. De passer ofte klærne selv om de er noen cm større enn str. Mi eldste var 45 cm når hun var født og svømte i 50. Hun brukte det likevel , da det ikke var mye å få tak i der vi bodde :-) Lykke til! Hvor langt er du på vei?
34 uker imorgen

Hva med å prøve brukt? Finnes nok salgssider på Facebook. Vil tro det finnes en for Levanger eller omkrets.
Ja det går jo altids men tenkte å kjøpe et sett med lite klær som er bare den bebisen sin. Hadde er prematursett til storesøster å

Takk for svar. Lille kommer i løpet av uka, kanskje er nyttårsbarn visst h*n kommer i løpet av de neste tre dagene. Håper å alt går bra. Er veldig spent. Vi har ingenting her vi, er på juleferie. Sånn kan det gå hehe. Kommer ikke til å glemme denne jula hvertfall.

Visst babyen er 44 cm så blir det str 44 da eller? Mannen som må ut å kjøpe. Jeg har utsikt til parkeringsplassen på Levanger sykehus hehe
sønnen min var (omtrent ikke) prematur men var 45 cm (36+5) og druknet i størrelse 50 ihvertfall.. tipper han hadde passet 44.. så tror at vis babyen din er 44 cm passer han nok 44 og 46. så tror du kanskje ikke trenger og kjøpe alt for mye i de allerminste størrelsene ! men er jo selvfølgelig greit og ha noen plagg og skifte i .. han vokste seg fort nok inn i str 50 da o! han var 2,5 kilo og brukte det leeenge , en måned faktisk! men vil tro han var liten a seg da, regner med de vokser fortere på utsiden enn inni magen kanskje? .. ! har forresten sett at de har prematur tøy på name it , h&m men aldrig vert i Levanger før dessverre ! lykke til enda en gang :)

Obs:: Ser nå at jeg har mye skrive/slurve feil.. men skylder på at jeg er veldig trøtt :p

Last edited:
Min var 47 cm og 2440 gram, dysmatur, ikke prematur. Brukte str 44 i tre-fire uker. Kombinert med 50 mot slutten.

Det har vi ikke nei... Nærmeste av de blir Trondheim tror jeg.

Hvordan går det med deg? :)
Ligger her da, ikke en eneste rie eller Sammentrekkning tross st jeg ble satt igang for 24 timer siden

Tror du det blir 2014 barn, eller holder lille seg inne til over nyttår?:)
Ikke tegn til at fødselen skal starte. Syns det er kjipt å tenke på men så lenge ingenting skjer, øker faren for ks å buhu

Ikke tegn til at fødselen skal starte. Syns det er kjipt å tenke på men så lenge ingenting skjer, øker faren for ks å buhu
Har du fått no beskjed om når de starter KS om ikke noe har skjedd til da?

13 og en halv time til midnatt. Hadde vært morro med nyttårsbarn da!:)

Back
Topp