Noen som har noen bra tips til å få barnet til å legge seg og bli oppi senga???? Jeg blur nesten gal her etter snuppa fikk juniorseng til jul
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Orker ikke begynne å sitte ved senga hennes igjen. Men nå sitter jeg på badet rett over gangen for rommet hennes og flyr inn hver gang hu er ute...... blæ hater dette. Spes når hu bare flire til meg når je blir strengHehe. Mine var heller motsatt. Hoppet ut av sprinkelsenga, med en gang døren var lukket.
Kan du evt sitte der inne litt? Ellers så må dere kanskje gå inn 100 ganger :-(
Hun går faktisk ikke ut av den om natta. Da ligg a bare å skriker til jeg kommer.... men på kvelden deimot.....Vil hun ikke ligge der?
Her har vi satt opp grind foran døren når de har byttet seng. Redd de ville gå ut mens jeg sov..
Hun går faktisk ikke ut av den om natta. Da ligg a bare å skriker til jeg kommer.... men på kvelden deimot.....![]()
Første da han var 11 mnd pga at han kom seg ut av senga, og det vart så mykje knall og fall.Litt off topic - hvilken alder gikk dere fra sprinkelseng til vanlig?
Håper jammen jeg også. Men funka delvis i går da.... men håper je slipper å bruke mange kvelder på badegulvetSå slitsomt! Det har ikke noen av mine gjort, men de står opp litt på natten i blant![]()
Jeg har funnet minstemann i full lek midt på natten, med lyse på![]()
Aner ikke hvor lenge han har sittet der
Håper du finner en løsning![]()
Haha det er je enig i. Vi hadde uvanen med å sitte ved senga ei stund før vi. Og jeg vil helst ikke ha det igjenHer gav eg opp og satte meg ved sengekanten til han sovna. Det var ingen god ide.
Han er 4,5 år og driver enda og står opp fleire ganger etter at han har lagt seg. No berre ropar eg opp at han må gå å legga seg, da gjer han som regel det.
Minsten ligger i sprinkelseng enda, så der har ikkje kampen begynt
Men denne gangen tenker eg at det er verdt å gå ti ganger pr kveld i eit par veker i stedenfor i årevis![]()
Åååå huff...... håper je slipper å drive på så lengeVår gutt har hatt juniorseng i 7-8mnd og kommer fortsatt ut!! Det har blitt bedre, men han har vært ei vanskelig nøtt å knekke lenge......
Det sies jo at så lenge foreldre er strenge og ikke gir oppmerksomhet på tullet så skal det gi seg, men vi har lagt han tilbake i senga uten en lyd eller øyekontakt men han kom ut helt sykt ofte de første 6månedene!! (Ca hvert 2.min, og holdt på i 1,5 timer hver kveld)
Håper det gir seg etter hvert.....Vår gutt var også fæl til å gå ut av senga og komme inn i stua gang på gang etter vi gikk fra sprinkelseng over til vanlig seng.. det vi gjorde da, var egentlig bare å være strenge på å bære han inn i senga om igjen og om igjen helt til han skjønte at det ikke nyttet.. så sovnet han til sluttDet tok sin tid, men ble bedre og bedre etter de første kveldene
![]()
Det har funka her også. Har parkert a i sprinkelsenga som står på rommet mitt til jeg gidder å skru den ned. Og der vil hun iallefall ikke liggeVi hentet reisesenga og satte opp inne på rommet, og la de i fe den hvis ikke de hørte etter. Det er ikke populært å gå tilbake til høy seng.