Hvilke vintersko til toåring?

Klatremus Lillemann

Juni12s allviter/orakel
VIP
Frøkna må ha nye vintersko. De hun har er fra pony, men borrelåsen går ikke ordentlig over foten, så den går opp.

Og så blir hun fort kald på bena, så må ha ordentlig varme sko.

Noen tips?

Må ha str 24.

Anbefaler å ta henne med i butikken og prøve.
Ville prøvd merker som superfit, viking ,ecco og kamik

Enig med kengu, prøv sko i butikk. Vi er veldig fornøyd med viking for andre år på rad, men så er ungen ganske varm av seg :)

Frøkna må ha nye vintersko. De hun har er fra pony, men borrelåsen går ikke ordentlig over foten, så den går opp.

Og så blir hun fort kald på bena, så må ha ordentlig varme sko.

Noen tips?

Må ha str 24.

Jeg leverte våre inn igjen. Bårrelåsen er jo altfor kort! Ingen som har så tynne legger. Hun i butikken sa hun hadde fått 4 par i retur av samme grunn før meg.
Likevel er skoene til salgs enda i butikken.

Vi endte opp med Viking GTX.

Jeg leverte våre inn igjen. Bårrelåsen er jo altfor kort! Ingen som har så tynne legger. Hun i butikken sa hun hadde fått 4 par i retur av samme grunn før meg.
Likevel er skoene til salgs enda i butikken.

Vi endte opp med Viking GTX.
Ja den er jo helt håpløs!

Får prøve å bytte den inn da ;-)

Viking tror jeg ikke blir varme nok for henne. Men får sjekke ut.

Vi har sko fra Viking og er veldig fornøyde :) Han er alltid varm og tørr på beina :)

Vi har viking alltid hatt og ungene har aldri vært kald på bena.
Bruker tynnullsokk, som ulvang sokkene, så er det rene ullsåler i skoen. Ull er tingen for å holde varmen på beina, jeg merket selv at jeg blir iskald om jeg har bomullsokker i skoene mine. Så det fungerer heldigvis på guttene også :)

Har viking til min toåring :) aldri merket at hun er kald på føttene, og her har det vært fryktelig kaldt nå en periode.

Vår 2-åring har også kalde bein. Eneste som holder henne varm er Kavat Defender med skikkelige lammeullsåler inni. :)

På de aller kaldeste dagene bruker vi tovede ulladder!

Kamik med tøffel inni! Har dem til jentungen på 1,5, og ho på 4,5. Dem er aldri kalde på beina :)

http://www.brandos.no/icepop-2-red.html
Disse tror jeg det er ho på 1,5 har. Iallefall helt like. Lette, varme og vanntette :) kjøpt på sportsbutikken, lurt å prøve da dem muligens er litt liten i str.
Ho på 4 har en cherrox type, med tøffel.

Viking

Her har hun Norheim (tror de heter det), timberland goretex og dock boots. Hun er ikke kald. Og ullsokker :-)

Vi har sorel til T, de tåler -32°C. Eneste skoene han har hatt som ikke har gitt han kalde føtter. Han bruker 24 til vanlig, men på boksen sto det at støvlene skulle være 2 cm lengre enn skoen, ellers isolerte de for dårlig. Så vi endte opp med 25 :)

Back
Topp