å det har jeg faktisk glemt!Har du sendt bilde av kaken da?!![]()
kan sende av restene vi har igjen etter at vi alle har kost oss også gitt til to naboer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
å det har jeg faktisk glemt!Har du sendt bilde av kaken da?!![]()
Ja, det er viktigVel vel...... veit iallefall at han har det bra når rakettene går opp
Haha...ja gjør detå det har jeg faktisk glemt!![]()
kan sende av restene vi har igjen etter at vi alle har kost oss også gitt til to naboer![]()
Skal være slitsomt å ha bursdagTitter innom, utrolig sliten for ble en lang dag men veldig koselig da![]()
Min stemor tok bilde daHaha...ja gjør det
Sikker på den var nydelig!
Skal det?Skal være slitsomt å ha bursdag![]()
ja han er kjempe rett skudd o.l, så han har det nok best i huset til gamle matmor, langt unna folk som skyter raketter...Ja, det er viktig
Blir han nervøs?
Huff er det så ille?mor SAVNER sprinkelsenga, gud for ett mareritt legginga har blitt![]()
Den så helt fantastisk utMin stemor tok bilde da![]()
Men ja den var utrolig nydelig!![]()
Oi, var det mannen som var snill?!Skal det?![]()
Fikk jo spandert middag og alt jo![]()
Ja, det er nok tryggestja han er kjempe rett skudd o.l, så han har det nok best i huset til gamle matmor, langt unna folk som skyter raketter...
Så utrolig kjedelig med den kampen hver kveldmor SAVNER sprinkelsenga, gud for ett mareritt legginga har blitt![]()
Huff ja i går ble a til slutt kastet oppi sprinkelsenga med beskjed om at hun ikke kunne ha stor jente seng om hun ikke klarte å legge seg. Etter endel hyling forsto hun nok at mor mente dette. Så da lovet hun på tro og ære å legge seg pent i storjente senga. Og da sovna hu faktisk. Men da var kl nesten 22.....Huff er det så ille?
Her var alt ille for hu her hoppet bare inn og ut som hun ville så merket ikke noe endring på det egentlig!
Huff ja skal det bli langvarig blir je galSå utrolig kjedelig med den kampen hver kveld![]()
Syns du har vært fraværende ja.... Velkommen tilbakeÅ kjære vene!
Ikke vært innom denne tråden på en mnd!!!
Og dere har produsert over 1500 innlegg :-D
Så gode dere er :-D