Prøverblogger

glassmanet

Andre møte med forumet
Jeg har begynt å blogge om tiden som prøver.
Leser maange gravidblogger, men ønsker gjerne å lese om dere som prøver også! Noen som vet om noen/har prøverblogg?

Jeg blogger på nurkeliten.blogg.no :)

Lest litt på bloggen din nå! :) Og kan svare deg her angående preseed, da jeg har god erfaring med det.

Vi har prøvd i 6 mnd nå snart:

Pp1 - Brukte ikke preseed, ble ikke gravid.
Pp2 - Brukte preseed, ble gravid. (endte i sa)
Pp3 - Brukte ikke preseed, ble ikke gravid.
Pp4 - Brukte ikke preseed, ble ikke gravid.
Pp5 - Brukte preseed, ble gravid. (endte nok i en sa)
Pp6 (nåværende pp) - Brukte preseed, ikm 5. januar, så ikke funnet helt ut enda om jeg har blitt gravid igjen. Men hvis jeg har det, så mener jeg at preseed må ha vært en god hjelp der!! :)

Preseed... Bruker dere sdet fordi dere trenger glidemiddel, eller brukder dere det fordi oddsen for å bli gravid er høyere?

Lest litt på bloggen din nå! :) Og kan svare deg her angående preseed, da jeg har god erfaring med det.

Pp6 (nåværende pp) - Brukte preseed, ikm 5. januar, så ikke funnet helt ut enda om jeg har blitt gravid igjen. Men hvis jeg har det, så mener jeg at preseed må ha vært en god hjelp der!! :)
Høres spennende ut:). Når tar du det? Når EL testen er pos?:)

Høres spennende ut:). Når tar du det? Når EL testen er pos?:)

Tar det helst i fertil-uka, men ikke hver gang vi legger inn aksjer. Første gangen jeg brukte preseed, "sprøytet" jeg inn 3 mg preseed (noe som var MYE egentlig, det flommet der inne haha...), men brukte det bare en gang, og det var to dager før el tror jeg. Og det holdt tydelgvis :) andre gangen sprøytet jeg inn ca 1,5 mg to-tre ganger. Men det er jo et slags glidemiddel, så man kan bruke det hver gang man humper, men jeg tror ikke det er nødvendig. 2 ganger med preseed, en gang før el og en gang under skal vel holde :)

Tar det helst i fertil-uka, men ikke hver gang vi legger inn aksjer. Første gangen jeg brukte preseed, "sprøytet" jeg inn 3 mg preseed (noe som var MYE egentlig, det flommet der inne haha...), men brukte det bare en gang, og det var to dager før el tror jeg. Og det holdt tydelgvis :) andre gangen sprøytet jeg inn ca 1,5 mg to-tre ganger. Men det er jo et slags glidemiddel, så man kan bruke det hver gang man humper, men jeg tror ikke det er nødvendig. 2 ganger med preseed, en gang før el og en gang under skal vel holde :)
Oki:). Takk for tips:)

Hva er preseed?? :D

Skal ta meg tid til å lese bloggen din :)

Preseed... Bruker dere sdet fordi dere trenger glidemiddel, eller brukder dere det fordi oddsen for å bli gravid er høyere?

Trenger egentlig ikke glidemiddel men noen som anbefalte det likevel. Jeg tenkte hvorfor ikke? Og så satt den på første pp jeg brukte preseed. Har til nå blitt gravid begge gangene jeg brukte preseed så derfor sverger jeg til det nå :) Men det er altså et glidemiddel som ikke er sæddreper og som hjelper svømmerne litt på veien ;)

Man får kjøpt det på billige-tester.no. det der jeg kjøper det ihvertfall! Det er et slags glidemiddel som er sædvennlig og som hjelper svømmerne litt på veien. Som du ser har jeg veldig god erfaring med det! Hehe
Det skal bestilles med en gang :D

Back
Topp