Da er jeg tilbake

Truddelutt'n

Gift med forumet
Etter å ha sjekket hcg som synker nå så betyr det at mistanken om at jeg mistet på julaften er korrekt... Helt bedrittent og tungt at det måtte skje på selveste julaften! Har ennå ikke blødd så veldig mye men har til tider litt sterke menssmerter i tak håper kroppen ordner opp selv uten hjelp!! Vil ikke måtte ha utskrapning på toppen av det hele! :/

Så leit å høre:( vil bare gi deg en god klem og satse på at det går bedre neste gang, selv om det sikkert er hardt å tenke videre akkurat nå.

Utrolig trist å høre! Stor klem fra meg

Etter å ha sjekket hcg som synker nå så betyr det at mistanken om at jeg mistet på julaften er korrekt... Helt bedrittent og tungt at det måtte skje på selveste julaften! Har ennå ikke blødd så veldig mye men har til tider litt sterke menssmerter i tak håper kroppen ordner opp selv uten hjelp!! Vil ikke måtte ha utskrapning på toppen av det hele! :/
Faan assa!!! Unnskyld språket, men det er jo fader meg så jævlig urettferdig :*( Har du blødd friskt blod? Eller har det vært brunt? Huff nå ble jeg lei meg på dine vegne, og litt redd..., kan jo være det det bygger seg opp til her også... Huff dette var triste greier!!! Og som du sier, på selveste julaften, det er sårt!!!! En stooor bamsetrøsteklem fra meg <3

Det var trist å høre....

Uff, nei, Truddelutt´n :(! Det var virkelig ikke slik det skulle ende. Er fryktelig lei meg på dine vegne. Veien frem mot målet er jammen uendelig lang innimellom. Ta godt vare på deg selv og se fremover mot nytt forsøk dersom dere forsøker igjen. Nå vet du at dere KAN lykkes og det er vel verdt å ta med seg på veien. En stor, god klem sendes din vei :Heartbigred.

:Heartbigred

Å nei!!!:( Så utrolig leit å høre :( :( :( Du hadde fortjent at dette skulle gå bra. Håper du klarer å reise deg igjen og se fremover etter hvert. Nå vet du at du kan bli gravid. Masse varme tanker sendes din vei <3

Nei faen ta.. Detta var leit å høre! Jeg håper du har gode folk rundt deg som støtter deg, så du slipper det helt aleine.. Veldig lei meg på dine vegne, håper at det skal klaffe fort på neste forsøk <3 Du har venta mer enn lenge nok!!! Mange klemmer!

Faan assa!!! Unnskyld språket, men det er jo fader meg så jævlig urettferdig :*( Har du blødd friskt blod? Eller har det vært brunt? Huff nå ble jeg lei meg på dine vegne, og litt redd..., kan jo være det det bygger seg opp til her også... Huff dette var triste greier!!! Og som du sier, på selveste julaften, det er sårt!!!! En stooor bamsetrøsteklem fra meg <3
Du skal nok ikke bruke mitt eksempel som mal, man må nok ta hcg test m to dagers mellomrom for å se om man mister så ikke vær redd, men be gjerne om to slike hcg målinger! Det startet julaften med mensvondt som kom i tak/rier ikke noe sterke smerter men moderate, etter noen timer blødde jeg litt, mer sporblødning vil jeg påstå første dobesøket ferskt blod resten av dagen litt brunlig dagene etterpå helt til nå har det vært rødrosa blødning med de samme smertene men smertene har tatt seg opp et lite hakk bare nå de siste to dagene takvise og konstante om en annen, tilsamme på disse nå 5 dagene kan nok mengde blødning sammenlignes med et gjennomblødd bind så det er ikke mye :/ har ikke hatt klumper i blodet hittil heller :/ krysset alt for deg nå og håper du slipper å gå gjennom dette!! <3 <3

Uff, nei, Truddelutt´n :(! Det var virkelig ikke slik det skulle ende. Er fryktelig lei meg på dine vegne. Veien frem mot målet er jammen uendelig lang innimellom. Ta godt vare på deg selv og se fremover mot nytt forsøk dersom dere forsøker igjen. Nå vet du at dere KAN lykkes og det er vel verdt å ta med seg på veien. En stor, god klem sendes din vei :Heartbigred.
Nei dette var ikke planen :/ men, vi må bare komme gjennom det og fokusere på det positive som du sier og det er at jeg faktisk kan bli gravid det er et viktig poeng! :) vi har ennå to egg på frys så vi krysser fingre for at det klaffer på disse hvis ikke stopper vi ikke, da går vi privat :) takk for god klem <3 <3

Nei faen ta.. Detta var leit å høre! Jeg håper du har gode folk rundt deg som støtter deg, så du slipper det helt aleine.. Veldig lei meg på dine vegne, håper at det skal klaffe fort på neste forsøk <3 Du har venta mer enn lenge nok!!! Mange klemmer!
Har gode folk rundt meg vi kommer oss opp igjen, det går igrunn bedre enn jeg ville trodd <3 håper også det klaffer fort nå vi har jo to egg igjen ennå på frys :) ja, jeg syns det er på tide at det går bra nå vi har ventet lenge nok nå ja :) takk for gode klemmer <3

Tusen takk alle dere jenter for gode klemmer og støtte <3 <3 <3

Var ikke slik det skulle gå :-( sender mange klemmer <3

Var ikke slik det skulle gå :-( sender mange klemmer <3
Takk skjønne <3 nei det var jo ikke slik det skulle gå, vi må bare løfte blikket igjen, vi ska få det til igjen :)

Back
Topp