Hvorfor

Ja, gleder meg veldig til hun kommer ut til oss :) Og nattevåkingen er ho verdt det må jeg si ;) Så får sambo bare trø til så godt han kan han også, sånn at ho mor kanskje kan få sovet ut litt en gang i blandt ;)

Skjønner godt du gleder deg! :) ja nattevåking er de små helt klart verdt :) har også lyst på flere barn :( ja mannen må bare trø til av og til ;)

Skjønner godt du gleder deg! :) ja nattevåking er de små helt klart verdt :) har også lyst på flere barn :( ja mannen må bare trø til av og til ;)

De er verdt alt som har med både svangerskap, nattevåking og alt annet som hører med :) Gleder meg bare mer og mer nå kjenner jeg! Ikke lenge igjen til februar da :) Skjønner godt du ønsker deg flere <3

De er verdt alt som har med både svangerskap, nattevåking og alt annet som hører med :) Gleder meg bare mer og mer nå kjenner jeg! Ikke lenge igjen til februar da :) Skjønner godt du ønsker deg flere <3

Helt enig med deg :D skjønner godt du gleder deg! :) er ikke bare litt misunnelig da!! :P jeg må nok vente ganske lenge før jeg kan få noen flere enn guttungen :(

Hehe ja :p men her jeg bor finner jeg jo ingen :( vært singel i over 1 år og har ikke vært i nærheten av å finne noen enda :(

Off, kjenner til den følelsen... men plutselig traff jeg en jeg falt veldig for, og vi har vært sammen siden :) Du finner nok en du også etterhvert, når du minst venter det ;)

Back
Topp