Trappegrind

EJ

❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡ Maibarna ♡
Nokon som veit kor eg får tak i trappetrind som går oppover og ikkje utover? Finner det ingen plassar, og dei som går utover er så dumme til trappa vår pga dør osv.

Nokon som veit kor eg får tak i trappetrind som går oppover og ikkje utover? Finner det ingen plassar, og dei som går utover er så dumme til trappa vår pga dør osv.
Tror IKEA har.. De har jo slik man bretter inn som blir omtrentlig borte når man åpner...

Kan man ikke bare snu den..altså sette grinda på motsatt side?
Ellers så har de jo sånne i "tøy" som rulles innover (som ei rullegardin) de får du tak i på bl.a lekmer.no ;)

Babydan på sparaland barn og utstyr på storsenteret. De hadde sånn som "klapper sammen" som et trekkspill.

Kan man ikke bare snu den..altså sette grinda på motsatt side?
Ellers så har de jo sånne i "tøy" som rulles innover (som ei rullegardin) de får du tak i på bl.a lekmer.no ;)

Døra er i vegen uansett korleis veg den står :P Einaste som funkar sånn passe er slik den står i dag. Aller bedt er slike som som ein dreg opp også blir det trekkspill :)

Tror IKEA har.. De har jo slik man bretter inn som blir omtrentlig borte når man åpner...

Spørte når eg var og kjøpte dei andre, fekk til svar at det hadde dei ikkje lengre... :(

Spørte når eg var og kjøpte dei andre, fekk til svar at det hadde dei ikkje lengre... :(
De har den her i Bergen på IKEA, så er jo teit om de ikkje kan skaffe det! :/

Denne har de på IKEA :)

Vedlegg

• 1419605033737.jpg
    1419605033737.jpg
    49,1 KB · Visninger: 10
Denne har de på IKEA :)
Betydelig penere pris på den enn på babydan sin haha :p

Babydan sin var salg på babycare nå så jeg, 599 i stedet for 799.

Foreldrene mine har sånn, skal sjekke hvor den er fra :)

Foreldrene mine har fra Bohus sa pappa :-)

Hva med å fjerne døra? Den kan sikkert hektes av:)

Back
Topp