Skravletråd :)

Litt av begge deler? da blir det jo skikkelig forvirrende da!

veldig greit med sporing, og posten her skal vist være mye raskere enn i Norge så blir spennede å se :D

Ble ekstra oppmerksom på hvilken dato det var da ;) hehe

Sa legen det var lavt? Altså at måtte gjøre noe med det?

Nei, har ikke snakket med legen nå. Fikk bt måler til jul, så jeg sjekket det selv. Men er ikke så lavt at det er noe skummelt ;)

Er vel ikke veldig mye å gjøre med lavt blodtrykk etter hva jeg har forstått

God dag damer :)
håper alle har en fin dag :)
idag er det altfor kaldt her ute og jeg som ville ta med snuppa ut :(

God dag damer :)
håper alle har en fin dag :)
idag er det altfor kaldt her ute og jeg som ville ta med snuppa ut :(

God dag ja :)

Kaldt her og. Kom nettopp inn fra en tur med vofsen, og rett under pleddet:)
Noen spennende planer for dagen da?

Huff, de sier at de to første årene er verst, og er mange vaner man må legge ifra seg så er ikke så lett alt sammen, kjenner det utrolig godt igjen :(
men det positive er at det blir bedre med tiden :) men er viktig å huske de man har kjær også selvom de ikke er med oss lengre.
Ja det blir nok lettere med tiden, jeg var pappajente hele livet så det er nok også med på å gjøre det litt ekstra vanskelig.
Han kommer absolutt aldri til å bli glemt.

God dag ja :)

Kaldt her og. Kom nettopp inn fra en tur med vofsen, og rett under pleddet:)
Noen spennende planer for dagen da?
Skjønner godt at det var rett under pleddet igjen ;)

Her er det ingen planer, skulle bodd nærmere familien nå så vi kunne tatt oss en tur dit, men dagen går nok i å vente på at elgiganten begynner å gjøre noe med pakka mi :p

Ja det blir nok lettere med tiden, jeg var pappajente hele livet så det er nok også med på å gjøre det litt ekstra vanskelig.
Han kommer absolutt aldri til å bli glemt.
Ville egentlig trykke på" hjertelig" men siden man kun kan like via appen så følte jeg å skrive det istedenfor for blir feil å like på den måten
<3

Skjønner godt at det var rett under pleddet igjen ;)

Her er det ingen planer, skulle bodd nærmere familien nå så vi kunne tatt oss en tur dit, men dagen går nok i å vente på at elgiganten begynner å gjøre noe med pakka mi :p

Har de åpent i dag altså? :)

Nei, har ikke snakket med legen nå. Fikk bt måler til jul, så jeg sjekket det selv. Men er ikke så lavt at det er noe skummelt ;)

Er vel ikke veldig mye å gjøre med lavt blodtrykk etter hva jeg har forstått

OK. Nei, jeg gikk med 90/50 i mange år. Men de gjorde ingenting med det. Men hadde det falt litt til å måtte jeg ha startet med medisiner.

OK. Nei, jeg gikk med 90/50 i mange år. Men de gjorde ingenting med det. Men hadde det falt litt til å måtte jeg ha startet med medisiner.

De er vel mer obs på om det er for høyt tror jeg, men greit å følge med da:)

Men vil ikke tro de gjør så mye med det når det er pga graviditet? Er jo ikke uvanlig å få lavere blodtrykk da, og at det ofte går opp igjen etter fødsel :)

Har de åpent i dag altså? :)
De hadde oppe igår og de i de fleste butikker ;) og hadde jeg hvert nærmere en hadde jeg kjøpt mobilen i en butikk :p
Hadde hvert utrolig mye bedre å hatt den nå enn å vente og vente :p

Back
Topp