Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Litt av begge deler? da blir det jo skikkelig forvirrende da!
veldig greit med sporing, og posten her skal vist være mye raskere enn i Norge så blir spennede å se![]()
Sa legen det var lavt? Altså at måtte gjøre noe med det?
Ja :-D Fikk mobiltelefon, taklampe og raclette bordgrill ;-) Du da?
Ja det skjønner jeg godtBle ekstra oppmerksom på hvilken dato det var dahehe
God dag damer
håper alle har en fin dag
idag er det altfor kaldt her ute og jeg som ville ta med snuppa ut![]()
Ja det blir nok lettere med tiden, jeg var pappajente hele livet så det er nok også med på å gjøre det litt ekstra vanskelig.Huff, de sier at de to første årene er verst, og er mange vaner man må legge ifra seg så er ikke så lett alt sammen, kjenner det utrolig godt igjen
men det positive er at det blir bedre med tidenmen er viktig å huske de man har kjær også selvom de ikke er med oss lengre.
Skjønner godt at det var rett under pleddet igjenGod dag ja
Kaldt her og. Kom nettopp inn fra en tur med vofsen, og rett under pleddet![]()
Noen spennende planer for dagen da?
Hvor kaldt er det hos dere da?Det er så kaldt, jeg vurderte aketur med kengubarnet en i denne kulden orker jeg ikke det.
Ville egentlig trykke på" hjertelig" men siden man kun kan like via appen så følte jeg å skrive det istedenfor for blir feil å like på den måtenJa det blir nok lettere med tiden, jeg var pappajente hele livet så det er nok også med på å gjøre det litt ekstra vanskelig.
Han kommer absolutt aldri til å bli glemt.
Hvis det blir mye så hadde ikke jeg heller vært giretTja, fremdeles ikke sånn veldig giret pÅ snø![]()
Skjønner godt at det var rett under pleddet igjen![]()
Her er det ingen planer, skulle bodd nærmere familien nå så vi kunne tatt oss en tur dit, men dagen går nok i å vente på at elgiganten begynner å gjøre noe med pakka mi![]()
Nei, har ikke snakket med legen nå. Fikk bt måler til jul, så jeg sjekket det selv. Men er ikke så lavt at det er noe skummelt
Er vel ikke veldig mye å gjøre med lavt blodtrykk etter hva jeg har forstått
OK. Nei, jeg gikk med 90/50 i mange år. Men de gjorde ingenting med det. Men hadde det falt litt til å måtte jeg ha startet med medisiner.
De hadde oppe igår og de i de fleste butikkerHar de åpent i dag altså?![]()
Hvor kaldt er det hos dere da?
Hørte rykter om at det var grader ned til -20 her igår kveld!
Kaldt nok det ja!Nå er det 15- her