Dt har jeg ja..Hohodu har det ja?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dt har jeg ja..Hohodu har det ja?
Nei, denne måneden har vært sinnsykTak,, tviler på jeg når 5000 da. Men hadde vært gøy, kommer aldri til å skravle så mye igjen noen gang.
Har sittet på på mc i 200 daDet er ikke kult!
er du fartsbryter atså?Midt på natten, rettstrekke. Ingen utsatt for fare
4600-4700 kanskje?Hva har du nå?
Vi får vente å seJeg tror ikke jeg får så mye
Det har den ja, ser ikke ut som noen gir seg heller..Nei, denne måneden har vært sinnsyk
Ok, kanskje du ender på 6000 da..4600-4700 kanskje?
Ikke braHar sittet på på mc i 200 dadet derimot var litt skummelt
Ligger 10-20 kmt over ofte. Veldig fort kjører jeg sjeldener du fartsbryter atså?![]()
Da hadde jeg besvimt..Har sittet på på mc i 200 dadet derimot var litt skummelt
Fått bot noen gang da?Ligger 10-20 kmt over ofte. Veldig fort kjører jeg sjelden![]()
Tja. Skal i allefall ikke hå inn for detOk, kanskje du ender på 6000 da..
En beltebot en gang, ca 5år sidenFått bot noen gang da?
Når man kjører såpass fort har du uansett ikke mulighet til å reagere om noe plutselig skulle springe ut i veien eller en annen bil hadde kommet. Jeg synes ikke det er greit uten noen omstendigheter jegMidt på natten, rettstrekke. Ingen utsatt for fare
Var ikke mange sekundene daDa hadde jeg besvimt..
Ser ikke slik utDet har den ja, ser ikke ut som noen gir seg heller..
Er jo ikke lovNår man kjører såpass fort har du uansett ikke mulighet til å reagere om noe plutselig skulle springe ut i veien eller en annen bil hadde kommet. Jeg synes ikke det er greit uten noen omstendigheter jeg![]()
Det er sant, så lenge du ikke gjør det nå såEr jo ikke lovmen er man 18 så er man 18. Mye mam gjorde da man ikke gjør lenger
Spesielt ikke NÅDet er sant, så lenge du ikke gjør det nå så![]()