Pynting av juletre

Vi har juletre for første gang i år :) siden vi er mye bortreist i desember så satte vi opp treet 1 advent, kjøpteett plastikk tre så kan stå lenge. Syns det er koselig å ha det oppe! Snuppa var selvsagt med og pyntet mens lillebror sov :D
Her er ett bilde med lillskruttan i årets julekjole fremfor juletreet ♡
 

Vedlegg

  • 1419147277839.jpg
    1419147277839.jpg
    42,8 KB · Visninger: 7
I dag kom juletrærne i hus. Ett for spedt og ett for vidt..... men men de får duge :) pynte i morgen kveld tenker jeg :)
 
Pyntes på lillejulaften når barna sover, så slukkes alle lys hjemme slik at det eneste som lyser på julemorgenen er julestjerne og juletre.
Å det høres ut som en utrolig koselig tradisjon :D
 
Vi har juletre for første gang i år :) siden vi er mye bortreist i desember så satte vi opp treet 1 advent, kjøpteett plastikk tre så kan stå lenge. Syns det er koselig å ha det oppe! Snuppa var selvsagt med og pyntet mens lillebror sov :D
Her er ett bilde med lillskruttan i årets julekjole fremfor juletreet ♡
Nydelig jente dere har og kjempe fint bilde foran juletreet :D
er forresten flere og flere som velger å pynte juletreet såpass tidlig, og er jo for eksempel det de gjør i England også.

Jeg liker tradisjonen med 23 desember (sikkert fordi jeg ikke vil være lei juletreet til barnehagen min 29 :p )
Men hadde nok gjort akkurat det samme hvis vi hadde hvert å reist en del i desember
 
Når vi var bittesmå pynta mamma det om kvelden 23 slik at vi sto opp til ferdig pynta tre :) Men da vi ble eldre pynta vi det sammen den 23! Vi tar inn treet i kveld tenkte vi og så pynter vi sammen med Lillegutt i morgen :D
 
Back
Topp